Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg gal snart. Synes jeg har prøvd x antall deodoranter, men det er jo ingen som fungerer bra på meg! Er det noen som har gode kjøpetips her?

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg har tre som jeg bytter på som jeg syns funker, og lukter godt uten å "overdøve" parfymen.

Clarins roll-on

Biotherm roll-on, den med turkis kork

Dior kremdeodorant.

Den siste må tørke før du tar på klær hvis ikke kan den etterlate hvite flekker.

Biotherm sin er på samme måten.

Clarins sin gir ikke hvite flekker, men kan gi gule flekker å hvitt tøy...

Derav ombytte... Tørker de godt før du kler på deg, er det ikke noe problem, men av og til rekker man jo ikke det...

I tillegg er de veldig drøye, så de er verdt prisen, syns jeg.

Håper du finner noe som passer!

Skrevet
Biotherm roll-on, den med turkis kork

Min favoritt!! :jepp:

Gjest Raptuza
Skrevet

Brukar den Pearl Beauty frå Nivea, svært behagelig duft.

Skrevet

Jeg bruker Vichy sin for sensitiv hud, syns den funker bra, og overdøver ikke parfymen min

Skrevet

Vichy sine er veldig bra - både sen for sensitiv hud og den andre vanlige. Lukter behagelig - forstyrrer ikke parfymen og er så mild at den ikke svir rett etter napping av hår :)

Skrevet
Vichy sine er veldig bra - både sen for sensitiv hud og den andre vanlige. Lukter behagelig - forstyrrer ikke parfymen og er så mild at den ikke svir rett etter napping av hår :)

Napper du håra under armene?

Skrevet
Napper du håra under armene?

Jepp - bruker epilator der også.

Skrevet
Nå blir jeg gal snart. Synes jeg har prøvd x antall deodoranter, men det er jo ingen som fungerer bra på meg! Er det noen som har gode kjøpetips her?

Eneste som funker er Aluminiumklorid fra apoteket. Koster 110 kr ca og holder lenge. Smører på ca 1 gang pr uke. Om kvelden, og vasker bort med såpe på morgenen.

Skrevet

Jeg må bytte etter en stund (etter å ha brukt opp 2). For tiden bruker jeg Sterilan (lyseblå hette), og den fungerer bra!

Skrevet

Dove Fresh, den med lysblå hette. Eneste jeg tåler fra dagligvarebutikk, og den funker bedre for meg enn noen av apotek- eller parfymerideodorantene!

Gjest Oxford
Skrevet
Brukar den Pearl Beauty frå Nivea, svært behagelig duft.

Samme her, men bytter deodorantmerke med jevne mellomrom. Tidligere brukte jeg Puma deodorantspray som jeg likte godt. :)

Skrevet (endret)
Jepp - bruker epilator der også.

Selvfølgelig... Vet ikke helt hva jeg tenkte, jeg bare så for meg pinsett :fnise:

Endret av Rioja
Skrevet
Selvfølgelig... Vet ikke helt hva jeg tenkte, jeg bare så for meg pinsett :fnise:

:ler:

Det hadde vært litt av en tålmodighetsprøve!

Skrevet
Eneste som funker er Aluminiumklorid fra apoteket. Koster 110 kr ca og holder lenge. Smører på ca 1 gang pr uke. Om kvelden, og vasker bort med såpe på morgenen.

:Nikke: Aluminiumklorid, eller Yerka (nesten det samme) er det eneste som virkelig funker for meg. Vanlige deodoranter får meg til å svette mer faktisk, forstå det den som kan... Men hvis jeg bruker Yerka et par ganger i uken, kan jeg fint bruke vanlig deo de andre dagene.

Skrevet

Neutral sin funker absolutt best for meg.

Skrevet

Mitchum er den beste deodoranten. Holder en tørr og luktfri lenge! Se produktinfo her:

Mitchum Deodorant

Mitchum Deodorant fra Revlon er en avansert anti perspirant som er bevist effektiv i opp til 48 timer, selv i ekstra krevende situasjoner. Den er likevel mild og kan lett brukes etter hårfjerning. Deodoranten har ett ”Big Ball” kulehode som gjør applikasjon hurtig og enkel. Finnes i uparfymert, showerfresh og powderfresh for kvinner, og mountain air og sport for men.

www.revlon.com

Tror ikke Vita fører den mer, men de har den i noen Cubus-parfymerier, samt Esthetique :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har spurt om det samme her inne jeg også, og jeg gikk for et av tipsene, og det klaffet på første forsøk; COSMICA MEDICAL. Den kjøpes på apoteket. Hvit beholder med rød kork.

Skal egentlig smørest på hver 3. dag, men jeg bruker den hver 2.

Det nytter ikke med deo'er fra Dove, Vichy, Dior eller noe annet hvis du sliter med svetting under armene. Du må over til noe sterkere med høyere innhold alu.klorid. C. Medical er hakket før ren alu.klorid, og jeg lover den funker! PRØV!!! Du vil ikke angre! Funker den på meg så funker den på deg også ;)

Gjest Gjest
Skrevet

PS. Ikke gå for Dove, Nivea osv som noen anbefaler her inne. Antagelig har ikke de problemer med svetting og dermed ikke bruk for noe sterkere heller. Som sagt, Cosmica Medical for de som svetter litt mer en normalt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...