estrella Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Jeg leiter etter avfargingsmiddel, som man kan bruke hjemme. Jeg vet at man ikke bør gjøre slikt på egenhånd osv..men det jeg skal gjøre er å ta avfarging i noen striper for så å farge de stripene i en rød/knallrosa farge. Jeg har prøvd nå med bleikemiddel, det fungerte ikke. Jeg har ikke tenkt til å gå til frisyren, uansett. Har forresten sett på H&M og Vita, men der fant jeg ikke.
Nienna83 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg hadde helt svart hår og brukte 2 pakker med avfarging for å få det lys oransje. Kjøpte de på Vita i Oslo, og tror det het noe som super blonde avfarging eller noe lignende. husker dessverre ikke helt merket. Endret 27. mai 2008 av Nienna83
estrella Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg hadde helt svart hår og brukte 2 pakker med avfarging for å få det lys oransje. Kjøpte de på Vita i Oslo, og tror det het noe som super blonde avfarging eller noe lignende. husker dessverre ikke helt merket. Da skal jeg sjekke samtlige vita-butikker imorgen
Kraistin Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Både L'oreal og Garnier har avfarging, du må bare lete litt ekstra, der er litt vanskelige å få øye på. Men det er jo bare å spørre betjeningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå