Gå til innhold

Hvordan utvide skinnremmene på sandaler?

Gjest Sandal-girl

Anbefalte innlegg

Gjest Sandal-girl

Hei!

Jeg har kjøpt meg dødskule (gladiator-)sandaler med tynne remmer i skinn, men de er desverre litt for smale for mine brede føtter. Jeg størrelsen for øvrig stemmer ettersom jeg har kjøpt 38 og er egentlig str 37,5.

Uansett; har du tips til hvordan jeg kan utvide skinnremmene på sandalene til å passe føttene mine???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lacuna

Jeg kjøpte en slags skumspray på skobutikken som skal strekke skinnet, og jeg synes faktisk den funker litt. Tror den kostet ca. 70 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandal-Girl
Jeg kjøpte en slags skumspray på skobutikken som skal strekke skinnet, og jeg synes faktisk den funker litt. Tror den kostet ca. 70 kroner.

Takk for tips! Da skal jeg dra innom en skobutikk og skaffe meg en slik spray. Hååååper virkelig at det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette fungere på strikk til ballerina sko?

Kjøpte meg ett par ballerina sko med en tynn strikk rem over risten, men den strammen noe voldsomt. Har hatt ett par lysestaker under der nå en god stund, for å se om de ble litt utvidet. Men tror ikke det underet har skjedd ennå. Tror ikke det blir så pent å klippe de av heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

Den sprayen funker nok bare på skinn, tror jeg. Det du kan gjøre med strikk, er vel rett og slett å bruke et par tykke sokker i skoene, og håpe at den utvider seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...