Nienna83 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har farget håret mitt selv hele livet og for en tid tilbake avfarget jeg det pga en frisørtabbe. Etter dette farget jeg det igjen med en medium brunfarge. Når det da har gått en måned eller to og jeg skal farge etterveksten med samme farge vil ikke etterveksten farges! Jeg skjønner ikke hvorfor, har aldri opplevd slikt før. Jeg har den tilogmed litt ekstra lenge i, uten at dette hjelper. Håret som tidligere er farget blir litt mørkere der hvor fargen er borti, men selve etterveksten blir ikke brun.. Hjelp?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Ser dette er en gammel tråd, men fant du svaret på det? Akkurat samme skjedde med meg :o( Eller bare sluttet håret å ta farge? Er det mulig??
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Eneste jeg kan komme på er at dere prøver å farge håret lysere enn det er i virkeligheten. Du kan kun farge håret mørkere, ellers må det blekes. Kan det være noe sånt?
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Når du farger håret. Setter du inn fargen i alt håret samtidig da, eller i etterveksten først...? Har man en synlig ettervekst så bør man sette fargen i bunn først, for så å dra resten av fargen ut i lengden på håret til slutt.. kanskje de siste 5-10 min, om fargen skal sitte i ca 30 minutter... Dette for at spissene ikke skal bli for mørke. Farger man hele håret på en gang kan man fort bli veldig mørk i tuppene også kan det virke mer gjennomskinnelig i etterveksten..... Lykke til:)
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Tror jeg skjønner hva du mener, men saken er at etterveksten ikke har tatt farge overhodet :o( Og min egentlige hårfarge er såååå kjeedelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå