marsy Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Trenger sårt nye hudpleieprodukter, men jeg er litt usikker på om jeg har kombinasjonshud eller fet hud? Hva er forskjellen? Jeg har ikke spesielt glinsende hud, men har store porer og hudormer, på og rundt nesen, og kviser i pannen og særlig på haken. Holder på å bli gal!
Nienna83 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Den beste måten å finne ut dette på er å gå til en hudpleier og spørre. Hudpleieren vet også hvilke produkter som passer til din hudtype og kan anbefale deg disse. Det er alltid greit med litt hjelp i jungelen av produkter som finnes der ute
Gjest Hudterapeut Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Fet hud: Ujevn overflate, store porer, komedoner, varierende grad av acneutbrudd, gusten/grå, glinsende. Kombinert hud: både fete og tørre partier, T-sonen er oftest fetest, storporet i T-sonen, huden kan variere veldig med årstiden. Jeg syntes det høres ut som du har kombinert hud, men å få en hudanalyse hos hudpleier/hudterapeut kan nok være lurt hvis du er usikker.
marsy Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2008 Fet hud: Ujevn overflate, store porer, komedoner, varierende grad av acneutbrudd, gusten/grå, glinsende. Kombinert hud: både fete og tørre partier, T-sonen er oftest fetest, storporet i T-sonen, huden kan variere veldig med årstiden. Jeg syntes det høres ut som du har kombinert hud, men å få en hudanalyse hos hudpleier/hudterapeut kan nok være lurt hvis du er usikker. Ja, ut i fra denne beskrivelsen har jeg kombinert hud. Varierer mellom sommer og vinter, og huden er helt fin bortsett fra t-sonen. takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå