Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Jeg skulle akkurat til å stille inn DVD-opptakeren for å ta opp LOST i morgen, siden jeg ikke er hjemme på den tiden, men det står noe annet i programmet enn LOST? :klø: Hva skjer?
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Hva? Nei, pokker. Når kommer det tilbake? Æsj altså, og jeg som gledet meg slik at jeg slapp å se fotball i morgen.
Sun Mei Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Nei, det er ikke LOST i morgen, men det kommer en dobbelepisode neste onsdag, og den er sesongavsluttende
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Jøss, det var rar måte å gjøre det på! Hvorfor har de ikke dobbeltepisoden i morgen i steden? :klø: Jaja, da er det i allefall ingen vits å ta opp noenting i morgen! Sesongavslutning allerede? Dette må ha vært en veldig kort sesong?
KristineT Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Jøss, det var rar måte å gjøre det på! Hvorfor har de ikke dobbeltepisoden i morgen i steden? :klø: Jaja, da er det i allefall ingen vits å ta opp noenting i morgen! Sesongavslutning allerede? Dette må ha vært en veldig kort sesong? Dei gjør det slik for vi i Norge har vist nok tatt igjen Usa og da må vi vente ei uke før siste episode. Tror det er kort sesong pga den streiken som har vert der borte. Uannsett jeg gleder meg til sesongavsluttniga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå