iss Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Trodde det var gitt at man kunne få utsettelse eller oppdeling av strømregning jeg.. Men en jeg kjenner ble idag nektet utsettelse på strømregninga. Jeg vet ikke om denne personen har noe utesteående fra før der. Men ble brått usikker, vi har planer om å ringe og spørre om utsettelse selv. Men nå vet jeg ikke om jeg tørr Andre som har fått nei på dette spm?
Chiquita Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har aldri hørt at noen med ellers god betalingsevne, og ikke minst, betalingsVILJE har blitt nektet å få utsatt/oppdelt regningen nei
fruenge Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Som regel får man oppdelt regninger ja, men kanskje vedkommende har mange brutte avdrag dette vil gjøre ting vanskeligere.
Gjest hyggelig Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Jeg får strømregninga oppdelt hele tiden. da jeg flyttet inn i ny leilighet og opprettet strømabonnementet ba jeg om å få regninga en gang i måneden istedenfor hvert kvartal som vissnok var det vanlige. det var ingen problem, og de hverken spurte meg ang. betalingsdyktighet eller kredittsjekket meg. har aldri spurt om å få utsatt regninga, men ville da ikke tro det skulle være et problem så lenge du har vist deg å være betalingdyktig tidligere. merkelig.
Suzzy25 Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Trodde det var gitt at man kunne få utsettelse eller oppdeling av strømregning jeg.. Men en jeg kjenner ble idag nektet utsettelse på strømregninga. Jeg vet ikke om denne personen har noe utesteående fra før der. Men ble brått usikker, vi har planer om å ringe og spørre om utsettelse selv. Men nå vet jeg ikke om jeg tørr Andre som har fått nei på dette spm? Jeg har utsatt før og det har ikke vært noen problem
Gjest *Bringebær' Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Dersom du tar kontakt med kraftselskapet før forfall, er det vanligvis ikke noe problem å få betalingsutsettelse/nedbetalingsavtale. Dersom du har gjentatte ganger brutt betalingsavtaler, vil kraftselskapet være mer restriktiv med å gi betalingsavtale i framtiden. Mitt beste tips er å ta kontakt før forfall :-)
Infinity Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Det kan høres ut som om regningen allerede er forfalt. Oppdeling av regningene bør avtales i forkant.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå