Gjest mg Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hei. Har nettopp sett rovdyr med bl.a. Henriette Bruusgård på dvd.. Er det noen av dere som har sett den? Hva syntes du? Jeg er helt sjokkert over at denne filmen har vært på kino og nå på dvd der det kreves penger for at folk skal se den. Så utrolig dårlig, skuespillet er bare flaut å se, og handlingen hva?? Foto er veldig bra da, men det er det eneste. Noen som er enig eller uenig??
¤flicka¤ Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg synes den var oppsiktsvekkende dårlig. Jeg orket faktisk ikke å se ferdig hele filmen.
Gjest Chrissy82 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg så den på kino.. jeg hadde en del forventninger men ble skuffet.. helt grei for å være norsk men jeg hadde forventet mer..
birma Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Den gav meg akkurat det jeg forventet av den - hverken mer eller mindre, dog kanskje slutten gjorde den litt bedre. Gode effekter og greit spill av de medvrkende, bra Norsk spaltterfilm. Noen sammenligner den med Picnic med døden, til en viss grad kan jeg forstå dette siden plottet er noget likt, men den gir meg litt Motorsagmassakerenfølelse også, når de plukker opp jenta på starten.
waco Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Det mange av dere glemmer er at dere kommer selv fra slike utkantstrøk og dermed ble det ikke så skremmende for dere. Men slike som meg, som er fra oslo, og har bodd her hele livet og født på ullevaal sykehus, vi synes det er litt mer ekkelt med skog og fremmede familier i skauen. Filmen var skremmende dårlig, og jeg var mye irritert under filmen, for eksempel at de tok med hu dama i bilen når hu ikke sa noen ting. Er det ikke da man skal slippe av sånne haikere og kjøre videre?
Gjest StockDama Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Den var så dårlig...jeg kan ikke komme på en eneste positiv ting å si om filmen. Og at den stjal endingen til en annen film...total skuff. blæh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå