Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det slik at menn ikke alltid får orgasme om de får uttløsning/ejakulering?

Jeg trodde før at uttløsningen var et tegn på orgasme, og om de ikke fikk orgasme så kom det heller ikke noe sperm ut.

Nå lurer jeg på om jeg har tatt feil i mange år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk også mulig (for noen menn, ikke alle) å få utløsning uten å få orgasme. Det er også mulig å få orgasme uten å få utløsning. Tro det eller ei. Men som oftest er det slik du har trodd. Hvis du lurer angående partneren din så spør han bare, hvordan han fungerer.

Gjest Gutt92
Skrevet (endret)

Mange kan få orgasme uten å få utløsning, men det er noe en del trener seg opp til, så de kan få serieorgasmer.

Å få utløsning uten orgasme ? Høres veldig rart ut, men sikkert noen som har det sånn og. Men det er nok ganske så sjelden vil jeg tro..

Endret av Gutt92
Skrevet
Det er faktisk også mulig (for noen menn, ikke alle) å få utløsning uten å få orgasme. Det er også mulig å få orgasme uten å få utløsning. Tro det eller ei. Men som oftest er det slik du har trodd. Hvis du lurer angående partneren din så spør han bare, hvordan han fungerer.

Hehe.. nettopp det jeg har gjort, men så ble jeg litt nysgjerrig på hvordan det er for resten av den manlige befolkningen ;)

Takk for svar forresten :)

Skrevet
Å få utløsning uten orgasme ? Høres veldig rart ut, men sikkert noen som har det sånn og. Men det er nok ganske så sjelden vil jeg tro..

Ja det fins dersverre noen av de også. Må være kjipt.

Gjest StoreSky
Skrevet

Jepp bege deler går ann! Jeg har spurt mannen ;)

Men utløsning uten orgasme er liksom...ikke så gjevt! Bare bittelitt som kommer, liten sprut liksom.

Samme med orgasme uten utløsning, synes han også er litt halvveis.

Gjest Mann 24
Skrevet

Alle orgasmer er ikke likeverdige. Noen er så fantastiske at det ikke kan beskrives, mens andre føles ikke gode i det hele tatt. Svært sjelden kan det hende at det bare renner ut sæd uten at det er noe jeg nyter i det hele tatt.

Uansett er utløsning og orgasme to prosesser som ikke nødvendigvis inntrer samtidig. Det er en myte at det er lett å tilfredsstille en mann i senga.

Skrevet
Alle orgasmer er ikke likeverdige. Noen er så fantastiske at det ikke kan beskrives, mens andre føles ikke gode i det hele tatt. Svært sjelden kan det hende at det bare renner ut sæd uten at det er noe jeg nyter i det hele tatt.

Uansett er utløsning og orgasme to prosesser som ikke nødvendigvis inntrer samtidig. Det er en myte at det er lett å tilfredsstille en mann i senga.

Takk for svar!

Egentlig skremmende hvor enkelt syn jeg hadde på mannens orgasme før.

Godt å vite at jeg er klokere idag, menn er faktisk ikke så enkle å tilfredsstille som man tror.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...