Gjest Linnomduvil Skrevet 17. mai 2003 #1 Del Skrevet 17. mai 2003 Var en tur på Eros Chat. Avtalte å møte en fyr hjemme hos ham for å ha sex. Jeg tester ut for noe som kalles nettvett hvor naive folk er. Det viste seg at det er ikke bare kvinner som er naive! Mannen ga meg fullt navn og adresse! Han var så klar som bare det til å ta imot meg. Jeg spurte om han hadde bondageutstyr, men det hadde han ikke. Jeg tilbød å ta med "mitt" - likevel fikk han ikke kalde føtter!! :o Ville dere noensinne gitt ut adresse og sånt uansett hvor kåte dere var? Jeg er målløs! Aner ikke mennesker hvor farlig internett egentlig kan være?? Sjokkert Linn (som egentlig er en mann) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 17. mai 2003 #2 Del Skrevet 17. mai 2003 Synes det var litt dårlig gjort jeg... men enig i at mange er naive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 17. mai 2003 #3 Del Skrevet 17. mai 2003 Håper du avslørte bløffen da du var ferdig. Håper han ikke sitter og venter enda på en kvinne, som er en mann... Men, ja. Mange naive mennesker der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 17. mai 2003 #4 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg syns også det var litt dårlig gjort. Mest fordi jeg tror der er mange ensomme og frustrerte mennesker som bruker internett. Jeg tror også dette er grunnen til at det var så lett som det var å få til en avtale. Håper du sa i fra at du ikke kommer slik at han ikke får seg en smell når han merker at du ikke holder avtalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 17. mai 2003 #5 Del Skrevet 17. mai 2003 Naivitet er ikke en dårlig egenskap, i mine øyne. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. mai 2003 #6 Del Skrevet 17. mai 2003 Åssen veit du at han oppgav riktig adresse da? Forresten er det rimelig teit å narre folk slik som du gjør, da ber man nesten om trøbbel..... Men da kan du jo lage en ny tråd om det.... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. mai 2003 #7 Del Skrevet 17. mai 2003 Amen, Waco! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2003 #8 Del Skrevet 17. mai 2003 Hva med dem som finner ut hvem du er, uansett hvor mye anonym du er? Mest redd dem, jeg da! Hackere kanskje Ferdig med chatting 4ever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå