Gå til innhold

Hvor naiv er man egentlig??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Linnomduvil

:lol:

Var en tur på Eros Chat. Avtalte å møte en fyr hjemme hos ham for å ha sex. Jeg tester ut for noe som kalles nettvett hvor naive folk er. Det viste seg at det er ikke bare kvinner som er naive! Mannen ga meg fullt navn og adresse! Han var så klar som bare det til å ta imot meg. Jeg spurte om han hadde bondageutstyr, men det hadde han ikke. Jeg tilbød å ta med "mitt" - likevel fikk han ikke kalde føtter!! :o

Ville dere noensinne gitt ut adresse og sånt uansett hvor kåte dere var? Jeg er målløs! Aner ikke mennesker hvor farlig internett egentlig kan være??

Sjokkert Linn (som egentlig er en mann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du avslørte bløffen da du var ferdig. Håper han ikke sitter og venter enda på en kvinne, som er en mann...

Men, ja. Mange naive mennesker der ute :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det var litt dårlig gjort. Mest fordi jeg tror der er mange ensomme og frustrerte mennesker som bruker internett. Jeg tror også dette er grunnen til at det var så lett som det var å få til en avtale. Håper du sa i fra at du ikke kommer slik at han ikke får seg en smell når han merker at du ikke holder avtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen veit du at han oppgav riktig adresse da?

Forresten er det rimelig teit å narre folk slik som du gjør, da ber man nesten om trøbbel.....

Men da kan du jo lage en ny tråd om det....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hva med dem som finner ut hvem du er, uansett hvor mye anonym du er? Mest redd dem, jeg da! Hackere kanskje :forvirra: Ferdig med chatting 4ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...