Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Var så dum å bestille noe greier fre yves rocher. Bestilte 3 dusjsåper, en bodylotion, en oppstrammende krem og fikk noe hemmelig gave greier. Dusjsåpene tørker ut huden og lukter altfor sterkt, bodylotionen som skulle lukte svakt av vanilje lukter gammel billig vaniljeis og den oppstrammende kremen er helt rar å ha på. Alt gikk rett i søpla. Det var skikkelig bortkasta penger. Fins det i det hele tatt noe som er bra der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var så dum å bestille noe greier fre yves rocher. Bestilte 3 dusjsåper, en bodylotion, en oppstrammende krem og fikk noe hemmelig gave greier. Dusjsåpene tørker ut huden og lukter altfor sterkt, bodylotionen som skulle lukte svakt av vanilje lukter gammel billig vaniljeis og den oppstrammende kremen er helt rar å ha på. Alt gikk rett i søpla. Det var skikkelig bortkasta penger. Fins det i det hele tatt noe som er bra der?

Enig med deg. Produktene derfra lukter altfor sterkt for min smak.

Det eneste jeg har kjøpt derfra som er brukbart er neglelakk. Den satt lenge og mange fine farger å velge mellom. Ikke så dyrt heller.

Skrevet

Vil også si meg enig med deg. Føler produktene er på samme linje med slike man får kjøpt på Rema 100. Det er jo helt brukbare, selvsagt. Men jeg synes også dusjåpene er for sterke, duftene generelt er "billige" og kremene ikke akkurat er noe å skryte av.

Skrevet

Vart du lokka av alle gåvene du "vant"? :fnise:

Det er leeeeeenge sidan eg kjøpte noko der, trur ikkje det er dei beste produkta i verda. Men men, du kan gi det vekk i julegåve :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...