Gjest *lucky* Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hvilken te er best med tanke på innhold av antioksidanter? Er det ok med den som kan kjøpes på vanlig dagligvarebutikk? Anbefal gjerne et merke.
Gjest Sisu Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg drikker grønn te med sitron hver dag, 1-2 kopper. Kjøper den hos Kiwi... Vet ikke om det er forskjell på grønn te mtp antioksidanter etc??
Suzy Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Jeg kjøper en grønn te på helsekostbutikken. Jeg pleier å koke den opp i store mengder, så setter jeg den kaldt i kjøleskapet og blander halvt om halvt med fun light og får en slags iste med smak. Får i meg sunne antioksidanter til alt på den måten og har en deilig leskedrikk tilgjengelig i kjøleskapet, som gjør det veldig lett å kutte ut brus og annet.
skanky Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jeg kjøper en grønn te på helsekostbutikken. Jeg pleier å koke den opp i store mengder, så setter jeg den kaldt i kjøleskapet og blander halvt om halvt med fun light og får en slags iste med smak. Får i meg sunne antioksidanter til alt på den måten og har en deilig leskedrikk tilgjengelig i kjøleskapet, som gjør det veldig lett å kutte ut brus og annet. Det hørtes godt ut! Bruker du suketter eller lignende i teen? Sist jeg prøvde å lage iste av grønn te ble den veldig beisk. Hvilken fun light-smak bruker du? Jeg drikker forøvrig en grønn te som heter Green Balance av merket YogiTea, de selger den på helsekostforretninger og (av og til) på Meny. Vet ikke om den er "best" på antioksidanter, men jeg synes den er best på smak
Suzy Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Det hørtes godt ut! Bruker du suketter eller lignende i teen? Sist jeg prøvde å lage iste av grønn te ble den veldig beisk. Hvilken fun light-smak bruker du? Jeg drikker forøvrig en grønn te som heter Green Balance av merket YogiTea, de selger den på helsekostforretninger og (av og til) på Meny. Vet ikke om den er "best" på antioksidanter, men jeg synes den er best på smak Jeg bruker ingen søtningsmidler, men blander teen litt ut med vann etter at jeg har kokt den (pleier å ha den på en en og en halv liters flaske i kjøleskapet) og syns ikek den blir besk da. Jeg er glad i sitrussmak sjøl og bruker Fun light Diskovery, Starfruit, Pink Grape eller Appelsin, men det er jo en smakssak. Blander en litersmugge halvfull med saft og vann og fyller til toppen med te.
Mischa Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 ^ lur idé.. jeg synes nemlig vanlig grønn te smaker som magesyre, så jeg takler ikke helt de greiene der :S hvit te derimot er drikkbar og det er jo et pluss om den også skulle være enda bedre helsemessig enn grønn te
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå