Gå til innhold

Sterkere enn barna

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen ganger så leser jeg om både 16 og 18 åringer (jenter) som sloss med mødrene sine. Har til og mest lest om 17 år gamle jenter som har blitt tatt i nakken av mora si og slengt inn på rommet sitt (kanskje litt satt på spissen),

Jeg skjønner ikke at de finner seg i dette. Jeg vet ikke hvor sterk døtre og mødre er heller, eller jenter genrelt, men det er kanskje logist at ei dame på 45-50 er sterkere enn datra på 17?. Så jeg lurer bare på, du som er mamma, er du sterkerkere enn datra di? Hvis du ikke vet, hva tror du? Har du "sloss" med datra di noen gang og hvem vant?

Så til dere andre (damer og menn), er dere sterkere enn barna deres? Hvilket skjønn er du og de og hvor gammel?.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del kan ikke begripe hvorfor jeg skulle sloss med barna mine...

Skrevet

Tror vel at i de fleste tilfeller så vil ikke døtrene tørre og sloss med all styrke de har.

Jeg hadde selv en mor som en gang i blant banka meg for og si det sånn. Og hun var en svak beinskjør dame på nærmere 60 år. Jeg selv gikk på idrettslinja og var fysisk sterk, men vet ikke hvorfor, men det falt meg vel aldri inn og skulle banke henne. Prøvde jo og forsvare meg, men fikk meg aldri til og slå og dytte henne.

Og håper da virkelig ikke det er normalt at døtre sloss med mødrene sine.

Jeg har ihvertfall aldri noen planer om og sloss med min datter da hun blir tenåring.

Krangle kommer vi helt sikkert til og gjøre noen ganger, men sloss er da virkelig ikke nødvendig.

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Heldigvis har dette aldri vært noen problemstilling for meg. Å slåss med barna mine er helt utopisk.

Skulle de finne på å sloss med meg, hadde jeg ikke hatt en sjans i havet. Jeg er en dame på 40 år, og gutta mine er kraftkarer på 20 og 16. Hvis de ville, kunne de rundjult meg.

Vi har heldigvis et veldig godt forhold, så den situasjonen havner vi aldri i.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg banket opp faren min da jeg var 16 år gammel etter at han gjorde noe forferdelig mot moren min. Jeg har drevet med kampsport siden jeg var liten, så det var ikke spesielt vanskelig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hade kunnet banket opp faren min da jeg var 15 år. Han slo meg gjennom hele oppveksten, og da jeg var 15 så gikk jeg til barnevernet. Men de gjorde ikke noe. Så det hadde vært lettere om jeg hadde kunnet grise-banke han så han ikke rørte meg mere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...