Gå til innhold

Agia napa

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har vært på Agia napa?? Hva mad hotell Kalypso?? Tenker på å dra dit i sommer..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ayia Napa heter det.

Var der den sommer`n jeg var 18.

DA var det kult,nå kunne jeg ikke tenke meg å dra dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en vennine var der i slutten av oktober sist høst.....Siden dette var på slutten av sesongen, fikk vi høre at d var rimelig rolig der.....DET syns ikke vi....at d var rolig, og da kan jeg uen videre tenke meg hvordan d er u høysesesongen.....DET hadde ikke vært vært no for meg; hverken pga varmen el nivået på festingen. Men i oktober var d helt perfekt for oss å være der; har aldri opplevd så behagelig temperatur i Syden noensinne....D var utrolig deilig! Vi tok en sjansetur og havnet i Ayia Napa og var happy for det; vi hadde til hensikt kun å slappe av om dagen og kose oss/feste om kveldene. Vi skulle ikke leie hverken bil el moped el delta på noen utflukter, så for oss var d perfekt å havne midt i smørøyet. Jeg mener d var Kalypso vi bodde på: Isåfall var d uten frokost, med basseng, det minste badet jeg noensinne har vært på, noen få min gange fra fornøyelseslivet og 10-15 min fra en nydelig strand. I d store og hele; greit nok, ingen luksus, men vi storkoste oss den uken ihvertfall. D er forresten dårlig m shopping-muligheter i Ayia Napa, men d kan jo ofte bare være en fordel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pippilotta

Og det kan skrives både Ayia Napa og Agia Napa... Jeg har vært der 8 ganger og det er et helt superflott sted. Du finner de nydeligste badestrendene, shopping, natteliv til morgenen, familieferie hvis du vil det... et sted for alle :-) Du kan bare glede deg!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayia Napa(sverger til å bruke den skrivemåten) egner seg aller best i juli/aug, for eldre folk som har behov for ro og fred.

Noen som gikk på den? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Agia Napa for tre år siden. Var meningen at vi skulle ha hotel Kalypso, men pga. at de holdt på med omfattende oppussing der så fikk vi flytte over til et annet hotell. Vi var innom og så på hotellet og var alle glade for at vi hadde byttet:) Ikke bare pga oppussingen men også fordi bassengområdet lå inni en sirkel av hotellet, og dermed ble ganske skyggefullt ganske tidlig... Har som sagt ikke bodd her, men vil alikevel ikke anbefale hotellet.

De fineste strendene finner du rett utenfor Agia Napa. Vi bodde på Hotel Fedra, og hadde kun noen få hundre meter til Sunny beach (?) Skulle vi til sentrum så var det ca 1,5 km eller så. For oss så fungerte dette utmerket. Tok ofte drosje hjem igjen...hehe.. dette kostet ca 30 kr....

Vær obs på at hvis du bor på hotell inne i selve sentrum så vil du høre dunk-dunk til langt på natt. Så hvis du vil ha en litt rolig ferie i Agia Napa så anbefaler jeg deg til å ta et hotell litt utenfor sentrum.

Er det feste-tur du skal på så er Agia Napa en fulltreffer :briller: Masse barer og nattklubber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Ayia Napa heter det.

Det skrives på begge måter, faktisk!

Jeg var i Ayia Napa i 1998. Selve stedet er jo fint, men ikke akkurat et sted jeg reiser tilbake til. Litt for mye grøftefyll for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for mange svar. Har snakka med de på reisebyrået, og anbefalte ikke denne plassen for oss, vi vil ha liv og røre, men ikke fulle 18 åringer som raver rundt oss og dunk dunk natta lang.......

Så nå drar vi til Mallorca :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...