Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Casey
Skrevet (endret)

Har dere opplevd selv å ha PMS på jobb, eller sett andre som må ha hatt det?

Så flaut å dumme seg ut bare fordi man har PMS...gå til feil personer i feil kontorbygg, si ting som kanskje ikke burde sies der og da, rote ekstra, distréhet og kanskje feilberegninger i jobben man skal utføre. Noen som kjenner seg igjen i PMS?

Hva slags konsekvenser kan PMS få for samfunnet - noen idéer?

Endret av Casey
Videoannonse
Annonse
Gjest Casey
Skrevet (endret)

Jeg er kvinne...og kjenner dessverre igjen noen PMS-tendenser. Jeg blir aldri kvitt det, og tenkte kanskje at det kunne være et samfunnsproblem.

Men det er det jo ikke sikkert at det er!

Endret av Nigo-san
Skrevet

Tråden ryddet.

- Nigo (mod)

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg er kvinne...og kjenner dessverre igjen noen PMS-tendenser. Jeg blir aldri kvitt det, og tenkte kanskje at det kunne være et samfunnsproblem.

Det har jeg lurt på også! Noen ganger er jeg så frustrert at jeg i etterkant ikke skjønner hvorfor ikke bærer galt avsted.

Skrevet

At det er et samfunnsproblem, er vel kanskje å ta litt hardt i. Men skjønner godt hvorfor den tanken dukker opp :hihi:

Men at det kan bli problematisk i perioder i de relasjonene vi står i, er vel ganske udiskutabelt ;)

Men det jeg tror er at vi selv er så obs på dette, at det derfor ikke blir noe problem. At i de dagene det gjelder så er vi ekstra obs på å virke dyktige, smile og å handle riktig at det er dette som kommer til syne, og ikke vårt indre som rives i alle kanter, fordi vi er redd for å gjøre gale ting eller virke veldig sur.

Også tror jeg at de som kjenner oss godt, kanskje kan tenke når vi fomler som verst at "Ja, ja, nå er ho premenstruell igjen" Og ikke legge noe mer i det enn det..

Men dette er bare mine tanker rundt det da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...