Gå til innhold

HAr typen din noen gang sagt til deg at du er tjukk?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest foreløpig
Skrevet

Var dum nok til å spørre kjæresten min i går, om han synes jeg vasr stygg. Han sa du er blitt litt tjukk, men du er ikke stygg. Jeg ble lei meg og sa at: Jeg er ikke tjukk..!".. HAn: Jo, du er litt tjukk. :grine:

Var helt fra meg i går, og skikkelig satt ut..

Jenter: har dere fått høre dette?

Gutter: ville dere si d til deres kjæreste?

Videoannonse
Annonse
Gjest Britt Banditt
Skrevet

Eh, nei, kjæresten min har ikke sagt det.

For en idiotisk ting å si!

Skrevet
Var dum nok til å spørre kjæresten min i går, om han synes jeg vasr stygg. Han sa du er blitt litt tjukk, men du er ikke stygg. Jeg ble lei meg og sa at: Jeg er ikke tjukk..!".. HAn: Jo, du er litt tjukk. :grine:

Var helt fra meg i går, og skikkelig satt ut..

Jenter: har dere fått høre dette?

Gutter: ville dere si d til deres kjæreste?

Kjæresten min har ikke sagt det, men alt fra foreldre til kollegaer har nevt det i det siste :fnise:

Syns ikke du skal ta sånn på vei. Hva så om du har lagt på deg litt?

Uansett så bør man jo forvente et ærlig svar, når man spør....

Gjest Gutt92
Skrevet

Mange sier jo dette som en spøk, har gjort det selv. Men ville aldri i livet sagt til kjæresten min på en seriøs måte at jeg synes at hun er tjukk ! (hvis jeg mente at hun var det da..)

Sikker på at han mente det helt seriøst da ? Kan ha vært kødd, bare at du ikke oppfattet det sånn ? Ikke vet jeg, men det var lite omtenktsomt av han ihvertfall.

Gjest Gjest foreløpig
Skrevet

Jeg har jo lagt på meg litt, men er ikke TYKK. Muligens litt godt i hold. Veier 68 kilo og er 163 cm høy. Og uansett.. skla ikke kjæresten din mene at du er flott uansett?

Skrevet
Jeg har jo lagt på meg litt, men er ikke TYKK. Muligens litt godt i hold. Veier 68 kilo og er 163 cm høy. Og uansett.. skla ikke kjæresten din mene at du er flott uansett?

Og det gjør han helt sikker også! :)

Men hvorfor i alle dager spør du kjæresten din om han syns du er stygg? Fisker du etter komplimenter?

Gjest Lillebøll
Skrevet

Hvorfor spørre om ting når man ikke vil ha svar?

Skrevet

Nei, kjæresten min har aldri sagt til meg at jeg er tjukk. Tror jeg hadde brutt sammen hvis han hadde gjort det :fnise:

Synes ikke det var særlig omtenksomt sagt :kjefte:

Gjest Gjest foreløpig
Skrevet

JA det er klart jeg fisker etter kompliment.. eller bekreftelse. HAr ikke fått det på lenge! Og han har ikke vist initiativ til sex på 3-4 mnd. Klart jeg blir usikker! Og jo, han mente det alvorlig! :gråte:

Gjest Lillebøll
Skrevet (endret)

Ja selvfølgelig mente han det alvorlig, slike ting sier man ikke på tull.

Du kan jo da velge og gjøre noe med det eller be han elske deg som du er.

Er han fryktelig opptatt av kropp kan det jo hende han faktisk sier det for at han vil du skal gjøre noe med det.

Jeg ville nok bedt han elske meg som jeg var ;)

edit:skrivefeil

Endret av Lillebøll
Skrevet
JA det er klart jeg fisker etter kompliment.. eller bekreftelse. HAr ikke fått det på lenge! Og han har ikke vist initiativ til sex på 3-4 mnd. Klart jeg blir usikker! Og jo, han mente det alvorlig! :gråte:

Kanskje du burde fortelle han akkurat det du skrev der, i stedenfor å spørre om han syns du er stygg??

Kommunikasjon og ærlighet er forutsetninger for et godt forhold! :)

Lykke til!

Gjest samson
Skrevet

Ærlighet varer lengst, hvis man har lagt på seg burde man vel tåle å høre det.

Kjæreste eller ikke, blir det vel litt feil å gå rundt og si "nei du har ikke lagt på deg", hvis du har gjort det..?

Ikke still spørsmål du ikke vil ha svar på, er vel en god filosofi :P

Gjest Gjest foreløpig
Skrevet

Jeg spurte jo ikke om han synes jeg var tjukk! Jeg spurte om han synes jeg var stygg, og det sa han jo at han ikke synes jeg var. Men LA TIL at du er litt tykk! Kunne han ikke da bare si at: NEj jeg synes ikke du er stygg, jenta mi, du er herlig. ( eller noe lignende)??? Forstår ikke hvorfor folk gjors på å såre andre. HAn vet jeg har dårlig selvtillitt.

PS: hvis noen sier jeg er tjukk, tenker jeg javel.. blir lei meg.. og begynner å tro d selv etter hvert. Hvis noen sier til meg at de synes jeg er flott.. ville jeg få mer motivasjon og pågangsmot til å holde meg flott, og fortsette mot målet.

Har prøvd å fortelle ham min side av saken.. men det funker dårlig. Han ble sur på meg, fordi jeg ble såret:(

Skrevet

Som man spør får man svar?

Du kunne jo heller prøve å fortelle ham at du trenger mer oppmerksomhet og komplimenter?

Det hjelper :) forhåpentligvis

Skrevet

Jeg skjønner din side av saken- at du ønsket bekreftelse, og ble lei deg når du ikke fikk det.

Men jeg skjønner ham også. Først spør du om han synes du er stygg, hvilket i seg selv er et tåpelig spørsmål. Når han sier nei, men du er litt tjukk, så blir du såret.

Hvis jeg var deg, ville jeg sjekket om det budskapet du oppfattet faktisk var det han sendte. Og i samme slengen forklare hvorfor du spurte som du gjorde. Kan hende dere har misforstått hverandre og tolket i verste mening her...

Jeg er for øvrig også stygg, men jeg skjønner ikke hva du var ute etter jeg heller. Om folk sier hundre ganger at jeg er pen, så hjelper da ikke det det døyt? Å fiske (mer eller mindre falske) komplimenter har jeg virkelig aldri forstått poenget med.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, kjæresten din behøver ikke mene du er flott uansett. Jeg hadde ikke likt om min kjære begynte å legge på seg, fordi jeg finner tykke mennesker uatraktive. Jeg ville selvfølgelig vært like glad i han, men bedt han slanke seg, og forventet at han ville bedt meg om det samme om jeg begynte å bli lubben.

Skrevet

Kjærester har ingen plikt til å synes vi er flotte uansett hvordan vi ser ut. Og det gjør de heller ikke.

Mannen min kunne godt ha funnet på å si at jeg hadde lagt på meg, og at jeg burde skjerpe inn. Jeg foretrekker å høre det rett ut, faktisk, i stedet for å gå å innbille meg at alt er fint og flott når det ikke er det.

At han har sagt dette til deg, bør vel være en motivasjon til å gjøre noe med det i stedet for å være fornærmet. Du vet selv at du har lagt på deg, det er da vel like greit å sette i gang med å ta av noen kilo da? Sommeren er jo her også, og det er bedre å føle seg vel i bikini enn å være ubekvem pga ekstra kilo.

Skrevet

Nei, det har ingen sagt til meg, men nå er definivt det motsatte av tjukk. ;)

Men hvis jeg skulle legge på meg såpass at jeg hadde begynt å bli tjukk, så måtte han bare ha sagt det til meg, i alle fall hvis jeg spør. Ærlighet setter jeg pris på, uansett om det er negativt eller positivt.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke for å være frekk eller noe, men du ER overvektig. Eller så har du bare veeldig annerledes beinbygning enn meg (sammenlignet målene mine med dine). Venninna mi som veier 70kg og er på samme høyde som deg anser jeg som tykk.

Dette hadde egentlig ingenting med saken å gjøre.

Jeg synes det var bra kjæresten din var ærlig. Kanskje han vil at du skal gjøre noe med det, hvis han synes du har lagt på deg i det siste. Greit at man har litt "ekstra" da, men. Skal ikke uttale meg så mye mer om det, siden jeg ikke vet hvordan du ser ut eller hvor "tykk" du er. Men når du spør typen din kan du ikke bli sur for et ærlig svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...