Gå til innhold

Hvordan å bikke over og få den store Oooooen!?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Stratos_*
Skrevet

Hei,

Jeg opplever noe som jeg tror mangen kan kjenne seg igjen i. Det er relativ lett å få klitoris orgsame når jeg er alene, men har kun en sjelden gang fått med en partner. (og her snakker vi om over maaaange år)

Jeg er såpass heldig at jeg får noen form for orgasme. Jeg spruter i allefall veldig lett. MEN, den store OOOoooen! Den hvor sammentrekkninger kommer automatisk og det kjennes gjennom hele kroppen. Ja, den uteblir. Kjenner den der "likefør" føllelsen, men bikker liksom aldri over. Er det en måte man kan styre det på? Gi den siste dytt over til herligheten?

Forresten, jeg er rimmelig sikker på at det ikke skyldes partneren min.

Noen gode råd og tips til en frustrert jente?

Skrevet

Har du forsøkt å få orgasme i 69 stillingen? eller analsex mens du mastruberer deg selv? da kommer den store oooen på meg :-D

Skrevet

Hadde samme problemet selv før. Kniping hjalp veldig, samtidig som jeg tar styringa selv, altså tempo og bevegelser

Gjest Gjest_Stratos_*
Skrevet

Joda, har prøvd det og mere til...er ikke blyg. Og knipeøvelser har jeg også hold på med lenge. Alt dette gjør at sexlivet mitt er spennende og veldig god. Burde ikke klage. Men som sagt, kommer såååå nær. Kjenner hele kroppen er klar til lift-off og så...så passerer øyeblikket. Så frustrerende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...