Sun Mei Skrevet 27. mai 2008 #1 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg lurer litt på om bunad er noe man bør ha på seg i en dåp? En dåp man skal være fadder i. Denne dåpen skal foregå i sommer og det kan komme til å være veldig varmt da. Jeg ser at det kan gå å ha på bunad bare i kirken også skifte etterpå. Hva mener dere? Bør man, som fadder, stille i bunad i kirken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mai 2008 #2 Del Skrevet 27. mai 2008 Har man en bunad så hvorfor ikke, men jeg synes ikke man må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 27. mai 2008 #3 Del Skrevet 27. mai 2008 jeg pleier å bruke bunad, det er så sjelden jeg får brukt den ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. mai 2008 #4 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg ville brukt bunad ettersom jeg da ville sluppet å bekymre meg for hva annet jeg skulle ha på meg, og fordi det er så sjelden jeg får brukt bunaden min. Når det er sagt synes jeg ikke man må noe som helst. Ønsker du å bruke bunaden så bruker du bunaden, har du ikke lyst til det så finner du noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 27. mai 2008 Men det er ikke "overpyntet" av en som skal være fadder å komme i bunad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mai 2008 #6 Del Skrevet 27. mai 2008 Nei, absolutt ikke. Det har hvertfall vært ganske vanlig at fadder har på seg bunad de gangene jeg har vært i dåp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 27. mai 2008 ok. Da lurer jeg bare på hvor varmt det kan bli på Østlandet om en måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. mai 2008 #8 Del Skrevet 27. mai 2008 Men det er ikke "overpyntet" av en som skal være fadder å komme i bunad? Absolutt ikke overpyntet. I dåpen til min niese kom selv "vanlige" gjester i bunad. Når det gjelder hvor varmt det er på Østlandet om en måned så kan det være alt fra +5 til + 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 27. mai 2008 Tenkte meg det ja Jaja, jeg får se å pakke bunaden i kofferten da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 27. mai 2008 #10 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg ville garantert gått i bunad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå