hanbto Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 hjelpes meg, håret har de siste ukene blitt skikkelig gult!! har aldri vært plaget med dette før. har ganske lyst hår natulig, men bruker å bleke det for ekstra lysning, noen ganger hos frisør, andre ganger hjemme. sist gjorde jeg det hjemme, og var fornøyd. er vel ca. en mnd siden. nå er det altså gult....fysj!!! og ja, bruker slik shampoo og balsam med lilla pigmenter i, men ser ikke ut til å hjelpe nevneverdig. noen tips?!? vil det hjelpe å bleke det på nytt? er redd for at det da skal bli enda gulere...
Gjest Brima Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Du kan farge det på nytt, men bruk da lys askeblond semicolorant. Vet at askeblond farge tar knekken pa d gule. Lilla sjampo og balsam er greit nok, men det varer jo ikke.Aske tar knekken på det gule. Gå på et parfymeri og prat med dem, de vil kunne gi dg den rette fargen. Lykke til
Lille Lea Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Det gjør jeg og det funker veldig bra! Ekstra lys askeblond, funker som bare det
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Det gjør jeg og det funker veldig bra! Ekstra lys askeblond, funker som bare det hvilket merke bruker du da? hva heter den, permanent farge eller toning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå