Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere egentlig om datamusikken til Scooter?

Egentlig er det jo ræva musikk, og bør kanskje ikke kalles musikk engang.. :roll: Men jeg må jo innrømme at jeg synes det er digg å høre på, får skikkelig kick og vil bare danse og feste og p...... Ånei, ikke det nei... :oops: Jeg får iallfall en stor trang til å feste når jeg hører på Scooter... :hoppe:

Hva synes dere? Forkaster dere slikt som kalles musikk men som egentlig ikke er ekte musikk??

Lillian

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Scooter er jo kanskje ikke så altfor gode "musikanter", men jeg må innrømme at jeg kan digge musikken demmes til tider. Får litt festlyst av de ihvertfall, og jeg skrur gjerne opp volumet ja..

Skrevet
Scooter kan ikke kalles musikk. ;)

couldn't agree more.. :D

Skrevet
og bør kanskje ikke kalles musikk engang.. :roll:

Sa jo det jeg og, jo!!!

Lillian

Skrevet

Scooter har mye bra musikk de,men en må like den slags musikk.

Har vel nesten alt som tenkes kan med scooter.

koldbruna :vinke:

Skrevet
:roll: Liker ikke Scooter i det hele tatt, men smaken er som baken.... :wink:
Skrevet

Scooter skulle vært dratt ut i gata og rulla i tjære og fjær. Musikken (om det kan kalles noe slikt) suger :evil:

FYSJ!!!

Suz :x

Skrevet

Jeg drister meg til å si at jeg syns "Nessaja" som var populær i fjor sommer var bra... vanskelig å holde beina i ro.... men musikk...? Tja....gi meg en definisjon på musikk først da...

Gjest Anonymous
Skrevet

Scooter er fin musikk å støvsuge til. På lavt volum, selvsagt.

Gjest Anonymous
Skrevet

IT'S WEEEEKEND!!!! (sier jeg bare).

Skrevet

Søppel...og er helt enig i over...kan vel ikke kalles musikk!!!

Skrevet

Selv om jeg ikke liker Scooter, kan jeg da ikke si at det ikke er musikk. For mange er det musikk, så da kan ikke jeg benekte det. Scooters musikk går under sjangeren musikk, men om man liker den er jo en annen sak, men å ikke si at det er musikk er etnosentrisk og fordomsfullt, etter min mening.

Gjest Donna
Skrevet

BRA å spille HØYT ...særlig når man er i dårlig humør eller gjør husarbeid .......

Uansett - jeg liker det !!! :D

Skrevet

Scooter var bra for sånn cirka 10 år siden.........

Gjest Mzfire
Skrevet

Har alltid likt Scooter jeg. Syns det er kul musikk jeg. Men jeg har ikke cd av han. Men tenkte at jeg kommer til å laste ned musikk av ham etterpå. Syns det er fest musikk. Ikke noe mer for meg. Hva er galt med det? Smaken er som baken den er delt.

Gjest Tristessa
Skrevet

Nei, fysjom for katzenjammer. :frustrert:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Scooter symboliserer det absolutt viktigste med musikk - man skal ha det gøy!

Og så er det svinaktig humoristisk å se alle som har så mye negativt å si om det, men innerst inne liker det alikevel.

Scooter er genialt, det fungerer perfekt til sitt bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...