Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest tibia utlogget
Skrevet
Hvor og hvem er du i 2018? Hvilket yrke kommer du til å ha i 2018? eventuelt ønsker og drømmer?

Drømmen:

- Ferdig utdannet generell kirurg

- Gift med mannen på 8 året, ingen barn

- 1 stk salt og pepper dvergschnauzer

- Kanskje er det akkurat dette året vi skal reise rundt i Australia mens jeg jobber som locum på div sykehus der nede og tjener mer enn nok til reisen og til å oppleve alt jeg ikke har råd til her nede nå som student

- Eier et lite hus på bygda på Østlandet

- Søker utdanningsstillinger i karkirurgi

- Ryddig økonomi

Alt er vel egentlig meget realistisk så satser på at det blir slik. Men hvem vet hva som skjer.

Videoannonse
Annonse
Gjest shakhbat
Skrevet

I 2018 er jeg 33...huff,så gammelt det høres ut,og barnet mitt er 11 år! Og har kanskje et barn til?Forhåpentligvis bor jeg kanskje i et annet land,har iallefall en bedre jobb!

Skrevet

Om 10 år er jeg helt frisk, jeg driver min egen butikk som går med stor sukse.

Forhåpentligvis er jeg og mannen min fortsatt sammen og de to barna våres går det veldig bra med og tenårene til datteren min har ikk brakt med seg de største bekymringer.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Om 10 år har jeg vært gift i ca 9 år, er 34 år gammel, ca tre barn. Har sikkert et hektisk liv... Bor nok i oslo eller akershus. I blokk eller rekkehus. Håper jeg er lykkelig :)

Gjest Evine
Skrevet (endret)

i 2018 er jeg i begynnelsen av 50-årene og sønnene mine er 27 og 32.

Jeg er verdens beste farmor til de deiligste barna verden noensinne har sett :ler: Så har jeg trappet ned yrkeskarrieren min, jobber kun 2-3 dager i uken. De andre dagene koser jeg meg i hagen - og dyrker fram de nydeligste blomster i drivhuset mitt .. Mannen min og jeg skal i tillegg bruke endel av tiden vår på å reise ..

Det eneste triste er at hunden vår ikke lenger lever - den kommer til å ligge begravet under yndlingstreet hans i hagen .. Og jeg skal aldri ha noen ny hund - for jeg vil aldri få en ny "ham" igjen .. det finnes bare en sånn.

Uffameg - nå begynte jeg faktisk å grine her jeg sitter .. lurer på om jeg kommer til å takle den dagen jeg ikke har hunden min lenger :gråte:

Så om 10 år kommer jeg til å kose meg som farmor, reise, dille i hagen, sitte under treet og minnes hunden min .. og jobbe bittelitt :) ..

Endret av Evine
Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

I 2018 er jeg 32 år gammel, har en gutt på 4 år og er gravid med tvillinger. Bor enten i New York eller Tokyo der jeg jobber som animatør. Har gifta meg med gutten min og er en anerkjent,etterspurt og beundret opera/klassisk sangerinne med en kropp til å dø for(bortsett fra graviditetskulen da :sjenert: ). Har så god råd at jeg kan gi bort halvparten av det jeg tjener til veldedige formål og står på venteliste til å adoptere en kinesisk jente.

Det er bare å sette igang ser jeg :jepp:

Edit: Og Edvard Norton sender meg stadige tiggerbrev om å dumpe min kjære og gifte meg med han istedet

Endret av LanaLane
Gjest Gjest
Skrevet
Hvor og hvem er du i 2018? Hvilket yrke kommer du til å ha i 2018? eventuelt ønsker og drømmer?

Hilsen Iskrem <33

I 2018 er ungene voksne og har flyttet hjemmefra, de er i gang med høyere utdanning og eldstemann har vunnet i tipping og fått betalt ned en halv million av studielånet....

Jeg og mannen min har sagt opp jobbene våre, vi sitter i en seilbåt utenfor Australia og seiler vår egen sjø. Jobber litt når vi mangler penger, og er på god vei til å komme rundt kloden. Og vi har ikke fått barnebarn ennå, for da hadde jeg heller ville vært hjemme med dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...