Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Iskrem
Skrevet

Hei! Tenkte vi kunne starte en diskusjon om fremtiden... :):sjenert:

Hvor og hvem er du i 2018? Hvilket yrke kommer du til å ha i 2018? eventuelt ønsker og drømmer?

Hilsen Iskrem <33

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Da er jeg "frivillig" på OL i Tromsø. Yeeez.

Gjest Gjest
Skrevet

Sannsynligvis i samme jobb som nå, og forhåpentligvis med samme partner, og 2-4 barn.

Skrevet

Da er jeg forhåpentligvis ferdigutdannet psykolog, bor med min mann med vårt første barn :)

Gjest meggirl
Skrevet

jeg har tre barn.

to tvillingbrødre og en liten jente.

er lykkelig gift, rik, berømt og enda mer ettertraktet enn nå ;)

alle mine nære har det bra!

Skrevet
Hvor og hvem er du i 2018? Hvilket yrke kommer du til å ha i 2018? eventuelt ønsker og drømmer?

I 2018 er jeg 28 år. Da er jeg ferdig utdannet som lærer og håper jeg har fått meg en jobb jeg vil trives med.

Drømmer og ønsker er at om 10 år så vil jeg ha funnet noen å dele resten av livet mitt med :jepp: Jeg har alltid drømt om å få barn, men jeg vet ikke om det vil skje innen/om 10 år..

Skrevet

Jeg har nettopp skiftet yrke nå, så om 10 år kommer jeg til å ha samme yrke, men jobbe et annet sted enn i dag. Kommer til å bo på annen kant av landet og vil fortsatt være gift med min kjære.

Det som er aller rarest å tenke på er at om 10 år bor bare 3 av barna hjemme slik at vi bare er halvparten så mange hjemme. :hakeslepp:

Skrevet

Om 10 år:

forhåpentligvis i drømmejobben

har 1-2 unger

fortsatt sammen med min kjære

og bor i et deilig hus

I min drøm hvertfall.

Skrevet (endret)

In 10 years....

-Fortsatt lykkelig med samme partner som jeg er så heldig å bo med idag

-At pusen fortsatt lever og har det fint som pensjonist

-At jeg er ferdig utdannet på jussen og bedriver noe veldig spennende!

-Kanskje vi har flyttet utenlands :)

-Gift

-Har et barn og er gravid med andremannen ;)

Endret av Serenity88
Skrevet

Godt gift med mannen

1-2 barn (helst en gutt først og så en jente)

Bosatt et varmt strøk

God økonomi(ingen bekymringer)

:jepp:

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

I 2018 kommer jeg fremdeles inn i den bunaden jeg fikk til konfirmasjonen i 1992 uten omsying av noe slag. Yezz :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Forhåpentligvis i jobb etter X antal år i trygdesystemet med luseinntekt....Sannsynlegvis er det ikkje meir å gjera med det gamle huset me eig.....datra mi er 20 og går på universitetet her i byen.....mannen min har videreutdanna seg og tener meir. Hvis eg blir frisk, kanskje vi får fleire barn. Har betre råd til å reisa og sjå litt av verden....

Gjest Gjest
Skrevet

Morsomme greier..

i 2018 vil jeg være bosatt i Paris og bo i et luksushus som er såå stort *villa* og ha en digg bil og to gode bestevenninner. I fritiden vil vi drive med detektivarbeid for å løse problemer. EN typisk mandag vil være å ta seg en deilig dusj mens jeg er omringet av nydelig fransk R&B og rap i ett. Spise croissanter til frokost og hygge seg. Ta bilen og kjøre forbi alle kjente som vinker til meg. Så stopper jeg rett foran en svææær bygning der jeg arbeider i. (Men vet fremdeles ikke hva jeg vil bli.) Så håper jeg på å treffe noen.

Er jo bare 17 år nå,- så det blir spennende.

Gjest milkyway
Skrevet

Gift, har kanskje en kid, og er kunstner på heltid hvor jeg også designer coverene til min kjæres framtidelige band :D

Skrevet

Om 10 år er jeg 36, i samme yrke, kanskje med en 3 årig videreutdanning på, og driver da min egen praksis. Har flyttet med samboeren og 1-2 barn til hjembyen min og bor i huset etter besteforeldrene mine. Mannen har startet sitt eget firma, og barna har såvidt begynt på skolen.

Skrevet

Jeg og mannen min feirer at vi har vært gift i 6 år.

Vi har en jente på 7 år, som heter Martine, en gutt på 4 som heter William, og en liten baby. Vi har flyttet inn i drømmehuset i et skikkelig familie-vennlig strøk, hvor barna leker i hagen, og vi ofte har venner på besøk på grillfest o.l. Jeg har selv inredet huset helt perfekt. Jeg jobber som flygeleder, mannen min jobber med finans, og vi driver med mye spennende på fritiden. Jeg holder meg like sprek og pen, og alle sier at jeg er en perfekt mor og at jeg ikke ser ut som jeg er en dag over 25. Hver sommer drar vi på spennende sommerferier, mens ellers på året tar jeg og mannen min weekender til storbyer for å shoppe, mens barna er hos besteforeldrene, som de er like glad i på begge sider.

Skrevet

Om 10 år har jeg vært gift med Clive Owen eller en annen kjekkas (kan hende Clive er litt for gammel om ti år) - sorry mannen min. Jeg veier 40 kilo og har diiiiigre silikonpupper. Altså ser jeg slik ut og er gift med en som ser slik ut, og kler meg i dette antrekket til daglig.

Skrevet

Om 10 år bor jeg og Zach Braff i en stor villa utenfor Oslo. Jeg komponerer musikk til filmene hans og vi har to hunder, en kanin og en ponni.

Gjest StockDama
Skrevet

Forhåpentligvis ikke død...mer enn det vil jeg ikke spekulere i.

Skrevet

Det er vanskelig å spå, spesielt om fremtiden... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...