Gjest Thalee Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har lyst til å kjøpe meg en ny serie på dvd, men er litt usikker på hva jeg skal kjøpe. Yndlingsseriene mine er grey's anatomy, frustrerte fruer og prison break. Kunne tenke meg en typisk "jenteserie." Har sett endel sex og singelliv på tv, så dropper det i første omgang. Er ugly betty veldig sært? Noen som har noen tips?
Gjest Lamia Lenis Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 (endret) ... Endret 18. oktober 2009 av Lamia Lenis
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Carnivale! Sluttet ikke den ganske brått etter to sesonger? Jeg har veldig lyst til se den serien, men vet ikke om jeg gidder hvis det ikke er noe skikkelig slutt.
murray Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Gossip Girl? Den er ikke spesielt bra, men veldig jenteserie da. Kan anbefale scrubs og arrested development. Veldig, veldig bra Korte episoder. Elsker humoren!
Anglofil Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Noen av mine favoritter, som jeg har på dvd: House M.D. Spooks CSI: Las Vegas Teachers (UK) Ballykissangel 2000 Acres of Sky Doc Martin The Pretender That '70s Show William & Mary Cold Feet Krøniken Nynne Six Feet Under Sopranos To the Manor Born Yes, Minister / Yes, Prime Minister Mvh Yvonne
Gjest fragment Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Jeg holder på med Six Feet Under for tiden. Kanskje ikke en typisk jenteserie slik som f.eks Grey's Anatomy, men jeg vil i alle fall anbefale den.
Gjest Thalee Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 (endret) Da dropper jeg Ugly Betty tror jeg Ser flere anbefaler Six Feet Under. Hva er det som er så bra med den serien? Er ikke den ganske trist, siden den handler om begravelsesbyrå og sånn? Vil gjerne ha en miks av komedie og drama Endret 29. mai 2008 av Thalee
Gjest Tnita Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Mine favoritter er : Nip/Tuck - om to plastikk-kirurger og livet deres i Miami - alltid on the edge... En hot serie. Ghostwhisperer Sex and the city.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 Hva med å se på en episode av seriene du nevner og bestemme deg for om de er verdt å fortsette å se på? Six Feet Under er kvalitet.
Gjest Thalee Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 Hva med å se på en episode av seriene du nevner og bestemme deg for om de er verdt å fortsette å se på? Six Feet Under er kvalitet. Se på hvafornoe? Hvor nevner jeg serier jeg har lyst til å se?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå