Gå til innhold

JKDRESS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har bestilt meg kjole på JKdress.

Var veldig fornøyd med service osv . Så jeg fikk pris på begge kjolene jeg skulle ha, og en totalsum.

Nå har jeg betalt pengene, og i dag har det dumpet to mailer i postkassa mi om at de må ha mere penger for å sy kjolene. :tristbla:

Så nå er jeg usikker. SKal jeg betale de 60 USD de ber om, eller avlyse hele greia?

Jeg synes det er uprofft å be om mere penger etter at jeg har fått en totalsum jeg skule betale.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg har bestilt meg kjole på JKdress.

Var veldig fornøyd med service osv . Så jeg fikk pris på begge kjolene jeg skulle ha, og en totalsum.

Nå har jeg betalt pengene, og i dag har det dumpet to mailer i postkassa mi om at de må ha mere penger for å sy kjolene. :tristbla:

Så nå er jeg usikker. SKal jeg betale de 60 USD de ber om, eller avlyse hele greia?

Jeg synes det er uprofft å be om mere penger etter at jeg har fått en totalsum jeg skule betale.....

Hvilken kurs har du brukt? Western Union bruker en høyere kurs enn den du finner på oslo børs f.eks., så jkdress får faktisk for lite utbetalt om du ikke bruker western unions kurs.. Jeg måtte også betale ekstra en av gangene jeg bestilte der, tok resten på paypal :) Ingen problem!

Skrevet

Det forsto jeg, og jeg har allerede betalt en ekstra gang på Paypal i dag, men nå da jeg kom hjem fra jobb, var det en ny mail, med at ettersom jeg skulle ha slepet lengre ble dette dyrere. Jeg har hele tiden sagt at jeg vil ha slepet 50 cm lengre enn på bildet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...