*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 #1 Skrevet 17. mai 2003 Er det bare meg som ikke gidder å pynte meg og kikke på folk og fly i tog i dag eller?? :o Det er jo så dø-stille her atte fy..... Orker ikke gå ut og kikke, jeg.. Snev av sosial angst som kommer krypende hvis jeg må uta døren på dager som denne, og dessuten er jeg ikke såååå stolt av detta landet her.... Får jeg høre meg nå eller? Lillian - kjeeeede seeeg
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2003 #2 Skrevet 17. mai 2003 Neida..Du er ikke alene. Samboeren og jeg holder oss også hjemme. Her i Røyken er det ikke stort å se på, så vi koser oss inne med hverandre vi. Lager litt grillmat til middag, og kake til dessert.. Men ingen av oss er stivpynta og vifter med det norske flagget nei..
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2003 #3 Skrevet 17. mai 2003 Jeg skal heller ikke ut. Har ikke gjort noe spesielt på 17. mai siden jeg flyttet hjemmefra. Blir liksom ikke det samme å gå i tog her jeg bor nå, og ikke har jeg unger heller. Men det blir vel en tur til svigers senere for å spise middag...
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2003 Pjuh, godt det ikke er bare meg.... Begynte å lure på om jeg var unormal... Lillian
starie Skrevet 17. mai 2003 #5 Skrevet 17. mai 2003 Jeg og sambo sitter hjemme og spiser is vi :D Alt for mye folk i Oslo i dag, orker ikke tanken på skrikerunger som kliner med is og pølser.
Gjest Lea Skrevet 17. mai 2003 #6 Skrevet 17. mai 2003 Jeg sitter inne jeg også (ikke i fengsel da). Olabukse og en fillete genser, delvis fett hår og kaffekopp. Går ikke ut av døra før vi kanskje skal grille.
Gjest care Skrevet 17. mai 2003 #7 Skrevet 17. mai 2003 Hater å gå i tog og hater oslo på 17. mai. Har hatt stor frokost med mange på besøk, vi var 12 stk. Har spist mye god mat og drukker mye schampis, så nå går jeg å legger meg. Er bedt på biff middag senere i kveld. :blunke:
ragnalina Skrevet 18. mai 2003 #9 Skrevet 18. mai 2003 mens jeg bodde i norge var alltid jeg i musikkorps og begge foreldrene på farten hele dagen med speideren og annen jobb - men nå når vi begynner å bli eldre alle sammen, tar vi 17. mai ganske rolig, kikker kanskje litt på toget på tv, spiser god mat og slapper av. I år brukte jeg 17. mai til å pakke sammen tingene mine og flytte og syntes rett og slett litt synd på meg selv..
Gjest Virvel Skrevet 18. mai 2003 #10 Skrevet 18. mai 2003 Jeg drar gjerne til byen på 17. mai, men mamma og pappa foretrekker å dra langt inn i Nordmarka med flagg i sekken. Tror de har vært i byen to eller tre ganger på 17. mai, jeg, så de vet vel knapt hva barnetoget er for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå