Gå til innhold

Lukte litt godt i leiligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt tips for å få en good lukt i leiligheten. Lukter ikke vondt eller noe, men har lyst på en frisk lukt.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luft masse og godt.

Et duftlys er vel kanskje også en god idé, om du velger et med en frisk og lett duft. Bruk det i moderate mengder, selvsagt.

Gjest Gjest
Skrevet

Eg er kjempenøgd med noko eg kjøpte på Kremmerhuset / Ting og Tang eller kva dei heiter: Ein slags liten vase med duftande olje i, og trepinnar som står planta nedi, og som stikk opp over kanten. Dis, trur eg konseptet heiter. Då trekker olja gjennom trepinnane og kjem på den måten ut i rommet. Eg kjøpte fleire av desse då dei var på salg, og har no "brukt opp" ein med eplelukt, den kan berre stå på ei hylle eller noko, er ganske dekorativ, og har vart i ca eit halvt år.

Fyller rommet med ei svak lukt, slik at ein kjenner at det luktar friskt og godt (og svakt av eple) med ein gong ein kjem inn, utaniftå. Men ein legg ikkje merke til det når ein har vore i rommet ei stund.

Har prøvd med andre ting òg, men duftlys må ein jo tenne og la brenne, og potpourri mistar lukta så raskt, og med denne lille vasen med trepinnar er det null stress :)

Skrevet

Syriner lukter veldig godt, og er dekorativt. Så har du jo duftlys og så har man masse forskjellige luftfriskere man får kjøpt. Selv liker jeg Glade sin ene lukt, den med fersken og noe, gjem den bak bilde, under sofaen eller noe slik. Gir en god duft, ikke for intens. Eller så kan du ta en vase, fylle dne med dekorative stener og vann med farge og helle på forskjellig type duftoljer.

Skrevet
Syriner lukter veldig godt, og er dekorativt.

Signerer definitivt denne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...