Gå til innhold

JENTESEX

Fremhevede innlegg

Gjest Frøken Smil
Skrevet

Hei:)

Noen andre som har lyst på jentesex?

Tips til norske sider der jeg kan treffe jenter ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lekt med tanken, bare sånn for å ha testet det.. men hvis jeg skulle funnet meg ei jente ville nok heller strategien min vært å dratt på et skeivt utested, i stede for å finne noen på nettet.

Gjest Frøken Smil
Skrevet
Har lekt med tanken, bare sånn for å ha testet det.. men hvis jeg skulle funnet meg ei jente ville nok heller strategien min vært å dratt på et skeivt utested, i stede for å finne noen på nettet.

hmm spennende ;)

websider?

Skrevet
hmm spennende ;)

websider?

Tja aner ikke, jeg har vært på et par skeive steder i Oslo bare.. Hvis du bor i nærheten av Oslo ligger det ihvertfall et skeivt sted som heter elsker i kvartalet bak hard rock cafe! :jepp: Like oppi der ligger oxo et skeivt sted som heter naken, begge stedene er kjempekoselige! :)

Gjest Gjest_jente26_*
Skrevet

Så spennende! Jeg har definitivt lekt med tanken på jentesex, men vet ikke om jeg ville turt å gå på et skeivt sted for å finne dt... hvem skulle jeg gått dit sammen med? Jeg kunne aldri snakket med venninnene mine om sånt for å få dem med til et sånt sted... :(

Skrevet
Så spennende! Jeg har definitivt lekt med tanken på jentesex, men vet ikke om jeg ville turt å gå på et skeivt sted for å finne dt... hvem skulle jeg gått dit sammen med? Jeg kunne aldri snakket med venninnene mine om sånt for å få dem med til et sånt sted... :(

Si at du vil dit for å danse, for å slippe å bli sjekket opp av sleipe mannfolk og fordi homser er søte.. seriøst, det funker hver gang! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...