Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg meldte meg inn i Bokklubben for en uke siden og brukte gavekortet som var i innmeldingsgave.

Men fortsatt står bestillingen bare som "registrert".. Er de alltid så trege?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan ta litt tid om de venter paa boekene. Husker jeg bestilte boeker en gang - 3 mnd senere fikk jeg beskjed om at de var utsolgt...

Skrevet

Ja de er UTROLIG treige. Sendte inn en bestilling på en bok 13 mai og har enda ikke fått den. Står leveringstid 3-10 dager, men LIKEVEL!! Bestiller man hos andre internettbutikker så har man boken innen 3 dager, særllig ved bestilling hos Capris.

Skrevet

Huff.. går det ikke an å sende en mail eller noe og mase litt da?

Dårlig av dem å gjøre sånt når alle andre er mye raskere..

Skrevet

Jaja.. høres ikke mye seriøst ut.

Sendte mail til de i dag, kunne ta rundt 8 arbeidsdager eller noe fikk jeg beskjed om. Før jeg fikk tilbakemelding altså..

Angrer nesten på at jeg meldte meg ut av Cappelen. Ikke at jeg bestilte noe særlig bøker, men føler jeg støtter feil bokklubb bare ved å være medlem der.

Skrevet

Hvor fant du mailadresse til dem? Jeg skulle gjerne kontaktet dem om en annen sak, men finner ingen andresse...

Skrevet
Hvor fant du mailadresse til dem? Jeg skulle gjerne kontaktet dem om en annen sak, men finner ingen andresse...

Hmm.. det var et eller annet sted hvor du kunne kontakte de. Sende de en melding.

Så får du svar på mailadressen din.

Si i fra om du ikke finner det ut, så skal jeg sjekke ordentlig hvordan det var :)

Skrevet

Bra! :)

Bare å klage på de, kanskje de kan skjerpe seg litt..

Skrevet

Vet ikke om jeg får så mye respons da. Klager på utløpsfristen på de gavekortene man får når man melder seg inn. Den er på en måned i motsetning til på gavekortene man får som medlem (når man har kjøpt for en viss sum), som er på et halvt år. Jeg fikk ikke brukt mitt gavekort før det gikk ut på dato, for jeg la ikke merke til dette. Synes det er dårlig, nesten et forsøk på å lure folk. Men jeg tipper at jeg får til svar "Desverre, sånn er det..".

Skrevet

Man får mye bedre svar når man ringer dem. Da hjelper de deg med en gang. Det tar lang tid å få svar på kontaktskjema over nett.

Skrevet
Man får mye bedre svar når man ringer dem. Da hjelper de deg med en gang. Det tar lang tid å få svar på kontaktskjema over nett.

tja, jeg måtte vente 40 min i telefonkø forrige uke..

ringte for jeg synes det tok lang tid å få svar på mail..

i tillegg så jeg når jeg fikk mail tilbake at de hadde svart helt ulikt. På telefonen sa de at man ikke kunne bytte å få pengene tilbakeført på gavekort. på mailen sto det at det bare var å sende boken i retur (betale porto selv..)

noen har prøvd dette selv og vet hva som er riktig av disse svarene? :klø:

Skrevet

Jeg har fått pengene tilbakeført.

Har aldri sittet i telefonkø der så var derfor jeg anbefalte det. 40 minutter er jo fryktelig lenge :overrasket:

Skrevet
Jeg har fått pengene tilbakeført.

Har aldri sittet i telefonkø der så var derfor jeg anbefalte det. 40 minutter er jo fryktelig lenge :overrasket:

jess det er LENGE! hun dama på telefonen var i tillegg fryktelig sur, og sa at så lenge man har betalt med gavekort så var det ikke noe å gjøre.. :sinna:

måtte du be om å få pengene tilbakeført på gavekortet? sendte du bare tilbake og betakte returporto som vanlig?

Skrevet

Jeg gjorde bare som vanlig tror jeg :klø: er en stund siden så husker ikke helt.

• 2 uker senere...
Skrevet
Vet ikke om jeg får så mye respons da. Klager på utløpsfristen på de gavekortene man får når man melder seg inn. Den er på en måned i motsetning til på gavekortene man får som medlem (når man har kjøpt for en viss sum), som er på et halvt år. Jeg fikk ikke brukt mitt gavekort før det gikk ut på dato, for jeg la ikke merke til dette. Synes det er dårlig, nesten et forsøk på å lure folk. Men jeg tipper at jeg får til svar "Desverre, sånn er det..".

Nå har jeg fått svar, og jeg må bare berømme bokklubben for responsen, for den var slett ikke som jeg hadde forventet. Riktig nok tok det tid å få svar, men jeg har fått forlenget fristen på å bruke gavekortet til ut denne måneden. :tommelsmil:

Skrevet

Jeg har også fått svar, men var ikke like fornøyd med det.

De kunne ikke se å ha fått min innmelding og ba meg prøve på nytt.

Men jeg har jo fått bekreftelse på at jeg har meldt meg inn og også på bestillingen.

Den står fortsatt som "Registrert" på siden til Bokklubben da.

Prøvde å bestille velkomstpakken på nytt, men da fikk jeg beskjed om at jeg allerede var medlem.

Håper de leter litt mer denne gangen..

Jeg glemte jo i farten å sende med kundenummeret mitt da, så da må jeg vel sende det også når jeg langt om lenge får svar på det siste jeg sendte.

Skrevet

Bokklubben har tapt seg veldig servicemessig de siste månedene, synes jeg. Aner ikke hva som har skjedd, men før gikk det da an å få et svar på ting man lurte på. :sur: Det siste halve året har jeg mottatt to bøker som var ødelagt, og jeg har hatt skikkelig problemer med å få byttet disse. Det virker også som om de ikke lenger får registrert betaling, for de siste bøkene jeg har fått (og for lengst betalt), står fortsatt bare som "sendt" på nettsiden. Etter langt om lenge fikk jeg da kontakt med bokklubben, og de bekrefter at bøkene er betalt, men gidder fortsatt ikke gi meg bonuspoeng for dem. Hadde det ikke vært for at jeg er totalt avhengig av bøker hadde jeg meldt meg ut for lengst... (Og jeg er helt avhengig av å kunne kontakte dem via nett, da jeg sjelden har anledning til å ta private telefoner i arbeidstiden, langt mindre sitte i telefonkø.)

Skrevet

På bonussiden min står dette:

Grunnet overgang til nytt datasystem er utbetaling av bonuskroner forsinket. Vi arbeider med å forbedre dette, og beklager de ulemper dette måtte medføre.

Skrevet

Ah, det sto ikke der sist jeg var inne, men det var det jeg fikk som svar på mailen min også. Sikkert en del andre som har mast også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...