Gå til innhold

Den raskeste strategien for en mann

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, dette var èn mann. Hva med alle de andre mennene? Mange fikk jo ikke formere seg i det hele tatt. I de tidligste tider var det kun de sterkeste og mest attraktive som fikk det. Kvinner velger menn etter hvor attraktive de er, det gjorde vi før i tiden, og det gjør vi nå.

Det betyr at det er endel menn også i dag som ikke er populære på kjønnsmarkedet, og ingen teknikker eller triks kan endre på det. Vi velger, vi bruker aktiv seleksjon, og de mest attraktive vinner fortsatt.

Så selv om menn er "genetisk programmert" til å ha sex med mange, er det ikke alle som lykkes med det.

Kvinner derimot, har en valgsituasjon, og kan ha sex med mange og de mest attraktive.

Men det er også veldig mange kvinner som ikke er populære på kjønnsmarkedet. Det gjelder spesielt de som har høy utdannelse og høye stillinger i arbeidslivet, fordi det ikke virker tiltrekkende på menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men det er også veldig mange kvinner som ikke er populære på kjønnsmarkedet. Det gjelder spesielt de som har høy utdannelse og høye stillinger i arbeidslivet, fordi det ikke virker tiltrekkende på menn.

Akkurat det vises vel ikke på dem når de er ute på byen for et ONS:)

For dere sier jo at kvinner får seg noe uansett, men at menn ikke gjør det.

Gjest Gjest
Skrevet
Poenget er vel mer måten du formulerer deg på, ville nok sagt at det første du måtte gjøre ville være å lære deg å bruke ord annerledes. På en mer sjarmerende måte enn du gjør her i tråden.

Måten en mann snakker til ei jente på er halve greia.

Det er greit å være direkte, men slikt som dette:

"spille skuespill, for å være en player som får fitte der og da." får deg bare til å høres utrolig barnslig ut.

For det andre vil jeg bare tilføye at jeg synes det er litt småmerkelig når gutter på 20 år begynner å kalle seg for mann.

Det er omtrent like ille som når en mann på 40 kaller seg for "gutt." =p

Hilsen JENTE 22 :gjeiper:

Er du over 18 blir du antatt som man i foreksempel VG. Samme gjelder kvinner

Gjest Gjest
Skrevet
For å stille ts sitt spørsmål på en litt annen måte : Dere jenter som har hatt ONS, hvorfor ble dere med / tok dere med akkurat den mannen hjem?

Fordi jeg bare MÅTTE ha ham.

Jeg har aldri gått på byen for å finne en ONS, det har bare blitt sånn. Som det har vært nevnt tidligere så er desperate menn turn off, og svært enkelt å peke ut.

Gjest Casey
Skrevet

Du får bare ta runden og spørre alle du ser. Spør du over 40 damer vil sikkert en av de si ja.

Gjest Glør
Skrevet

Jeg tror egentlig dette er feil sted å spørre om dette. Flertallet på dette forumet er så pripne at de aldri vil innrømme at noen ganger vil de også bare knulle, og de er sannsynligvis av den typen som må lures i seng, så de kan si "opsann" dagen derpå. Utfra hva jeg har sett hos venner er dette den typen jenter man må spille det store spillet for å få, late som det er kjærlighet, finne på unnskyldninger for å bli hjem, love at "det skal ikke skje noe" før du kryper opp i senga, også "oisann" ble det visst puling allikevel.

Hvsi du ikke gidder alt dette, og er hypp på å bare pule, uten all staffasjen, kan være at du må gå alene hjem noen kvelder, for de jentene er vanskeligere å finne. Men noen tips: Aktiv plasering, jenter som gjerne er alene ute, har plassert seg på hotspots i lokalet, som feks bardisken, eller ett bord som stikker ut i lokalet. Aktiv blikkbruk, hun ser seg rundt, møter blikket til menn, vurderer. Og holder hun blikkkontakt er det en invitasjon til å ihvertfall sjekke om det er noe kjemi der.

Og et par av de jeg har hatt sex med har vel faktisk kunnet karakteriseres som playere i den forstand at de hadde veldig drag på damene, og mange ons i perioder - noe jeg egentlig ikke synes er særlig attraktivt... Forklaringen må ligge i at disse gutta faktisk får jenter til å føle seg komfortable og "spesielle" selv om man er en av mange.

Denne tror jeg er viktig. Jeg lå en gang med en kollega, som vel hadde hatt over hundre jenter. Likevel klarte han å få meg til å føle meg veldig spesiell, han var rett og slett en fyr som ble lett fascinert av jenter, og så det unike i hver enkelt, og greide å formidle dette på en veldig fin måte. Så kikk etter jenter du liker, og som du får en viss kjemi med, og kom med komplimenter. Mange gutte gjør ikke det lenger, men det funker, så lenge du er ærlig, og får henen til å føle seg spesiell. Snakker du med ei du har lyst til å ta med deg hjem, kjenn på den lysten, og finn ut hva du liker med henne, og si det til henne, samme hvor sært og lite det er. Greier du å komme med ett søtt kompliment hun aldri har hørt før er sannsynligvis kvelden i boks.

Og for å gjøre det klart at du ikke er ute etter ditt livs store kjærlighet, tror jeg humor er viktig, og også at du ikke legger skjul på at du har hatt sex før. Å snakke om sex i humoristiske vendinger er en veldig grei måte å si at dere begge har vært ute på byen før, og sikkert kommer til å gjøre det igjen. Men vær forsiktig med denne, er hun av typen som vil bli lurt i seng er dette en stor ikke-ting å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...