Gjest Pest Skrevet 27. mai 2008 #41 Skrevet 27. mai 2008 De jeg har hoppet til sengs med første kvelden har jeg hatt lyst på, de typiske "playerene" har ikke tiltrukket meg. Når det gjelder ONS er det kun kjemi, utstråling, og personlighet som teller. En som trenger råd på kvinnegudien ser jeg for meg at mangler de egenskapene, det samme med de som trenger en oppskrift.
Sarah_83 Skrevet 27. mai 2008 #42 Skrevet 27. mai 2008 Hvis du leser nøøøye hva Pokahonta skriver her så kanskje du har en liten murlighet, selv om jeg tviler sterkt. Ikke fordi det er noe galt i å ha en ONS når man er singer, men fordi du virker så desperat og har egentlig sagt at du vil ha fitte uten å gjøre noe som helst. Helt seriøst (mener ikke være slem når jeg sier dette men...) - Hvem tror du blir sjarmert av deg med din instilling??? Er det virkelig folk her som tror på at det strøs med jenter som gjerne blir med så desperate fyrer hjem??
Gjest Student20 Skrevet 27. mai 2008 #44 Skrevet 27. mai 2008 Jeg er òg en gutt på 20 som selv kunne tenke meg å få litt mer kjennskap til dette. Til dere piker/kvinner: Hvordan sjarmerer man? For meg har det hittil vært nokså mislykket. Hva liker dere å bli spurt om, eller for den del, ikke å bli spurt om? Hva opplever dere som kjedelige samtaleemner osv? Student20
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #45 Skrevet 27. mai 2008 Er det virkelig folk her som tror på at det strøs med jenter som gjerne blir med så desperate fyrer hjem?? Eh, ja. Har du noen gang vært på byen og sett hva som skjer der? Det formelig syder over av desperate kvinner og menn.
Alice Ayres Skrevet 27. mai 2008 #46 Skrevet 27. mai 2008 Enkelt: Du finner den fulleste og minst attraktive jenta i baren. Du spanderer en øl på henne, for så å begynne å kline. Klininga vil føre til sex. Enkelt og greit.
Gutt17 Skrevet 28. mai 2008 #47 Skrevet 28. mai 2008 Har non tips.. Kikk rett i øynene. (kikk på kroppen når hun ikke ser at du kikker) La vær å se for mye på kløfta, uansett hvor fin den er. Ikke for mange % innabors. Vær interisert.. ikke at jeg har så mye erfaring.. Men det er noe de fleste jenter/kvinner syntes er ålreit. Tar jeg feil, så rett gjerne på meg.
B.A. Skrevet 28. mai 2008 #48 Skrevet 28. mai 2008 Personlig så liker jeg selvsikre gutter, ser ikke etter playeren men en som har selvtillit. Dvs en som ikke: står å ser ned i bakken, prøver samme linja på alle jentene rundt meg, prater om status å penger, tror han vet hvordan jeg er før jeg har fått sagt noe annet enn hei. Det er IKKE bra å spørrre : " Hvorfor kjeder du deg/ er du sur?"Funker heller dårli. Jeg liker litt direkte typer, som spør meg om no arti/uvanlig eller bare sier no annet enn "Hei, jeg er den sleskete typen som vil ta deg med hjem til min ekle leilighet..." ( det være seg alt fra "Hva hadde du gjort hvis du vant 10 mill i lotto" til "Du ser bra ut" ) det at samtalen ikke er hvem er du, hvor er du fra, hva jobber du med osv...., det er bare positivt for min del. Og de må klare å huske navnet mitt lengre enn 5 sekunder ( da er det nok en fordel å ikke være for full vil jeg tro). Gutt17 har rett i sin tro, vi liker at det ikke bare er kløfta som er interesant hos oss, vi har en hjerne og den sitter litt lengre opp:) Men gjør meg ikke no at jeg ser en fyr kikke litt, så lenge det ikke blir nistirring. Kjipe samtaleemner : Jobb, skole, psykiske problemer, sykdommer, lav selvtillit, ex`er, tidligere ons, hvor mange penger en har osv. Masse som er kjipt å høre om, men selvfølgeli er det forskjellig fra person til person. Du trenger å rydde leiligheten din så du kan ta damen med hjem, alltid ha kondomer og bruk de!, og vær hyggelig.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #49 Skrevet 28. mai 2008 Nei, jeg tror heller det er du som misoppfatter. Det er ingen som sier at det bare er å si et par innøvde fraser, og vips så har du fitte for kvelden. Men sjansene for å få fitte øker om du står riktig, går riktig, snakker med riktig toneleie, har riktig spenning i ansiktsmusklene, snakker om de riktige tingene, benytter de riktige teknikkene, push-pull, challenge osv. Men jeg tror ikke du trenger å øve på å lage grimaser forans speilet, grimasene lager seg selv når du har riktig selvsikkerhet innabords. Derfor må en bli selvsikker, da får en masse fitte. Det er faktisk mye lettere enn man tror, jenter liker å spille kostbare, men de vil allikevel ha sex. Når du leser andre tråder om hvor mye jenter horer rundt, så sier det seg selv at det er noen menn som får seg mye fitte, og jeg er en av dem. Kjøp deg noen bøker som forteller deg sannheten om kvinner, helst ikke skrevet av en kvinne (solidariserer heller med andre kvinner enn med deg). "Få masse fitte", "hvordan jenter horer rundt". Så standard, så typisk menn som deg. Når du til slutt vokser i fra seg denne stakkarslige måten å se kvinner på, vil du forhåpentligvis være i stand til å fungere i et ordentlig forhold. Hvis ikke, kommer du til å bli svært ensom. Hadde du vært i stand til å se ting objektivt og mer eller mindre fornuftig, hadde du forøvrig sett hvor utrolig ironisk det er at du kaller det "horing" når jenter har sex med mange forskjellige menn, mens nå menn har sex med mange forskjellige kvinner, da er han liksom "flink". Dobbelmoralen lenge leve! Hahahaha For et trist lite liv man må ha, når hele ens hverdag sirkulerer rundt hvordan man kan finne et nytt hull å stikke tissen sin i. Ganske patetisk (og ironisk, nok en gang) at de største kvinnehaterne ofte er de som faktisk lever og ånder for fitte. Hva skulle dere gjort uten fitter? For et tomt liv det hadde blitt, hva? Hihihi Nei, menn som deg trenger å vokse opp! På et eller annet tidspunkt blir man lei av å ikke ha noen andre gleder i livet enn å forsøke å ydmyke og lure flest mulig kvinner vet du. Menn med ekte selvtillit er ikke avhengig av å pule rundt for å føle seg mann.
Transmogrifier Skrevet 28. mai 2008 #50 Skrevet 28. mai 2008 Hadde du vært i stand til å se ting objektivt og mer eller mindre fornuftig, hadde du forøvrig sett hvor utrolig ironisk det er at du kaller det "horing" når jenter har sex med mange forskjellige menn, mens nå menn har sex med mange forskjellige kvinner, da er han liksom "flink". Dobbelmoralen lenge leve! Hahahaha Ganske typisk, hæ? Dette er et ganske inngrodd kulturtrekk. Jeg tror litt av grunnen ligger i at pendelen har svingt på "markedet." Menn kontrollerer ikke kvinner i samme grad som for et par generasjoner siden (positivt), men det betyr også at menn faktisk må være "flinke" om de skal få seg sex på byen, mens jentene alltid kan få seg noe, bare de er villige, og er halvveis stæsja opp. I tillegg er det slik at mange jenter aktivt ser etter hvem som har penger, hvem som spanderer drinker osv, og da blir sammenlikningen med prostitusjon fort aktuell. Nå har jeg ikke noe imot horer, jeg ser ikke ned på horer faktisk, jeg sier bare at dette kan sees fra to sider. For et trist lite liv man må ha, når hele ens hverdag sirkulerer rundt hvordan man kan finne et nytt hull å stikke tissen sin i. Ganske patetisk (og ironisk, nok en gang) at de største kvinnehaterne ofte er de som faktisk lever og ånder for fitte. Hva skulle dere gjort uten fitter? For et tomt liv det hadde blitt, hva? Hihihi Nei, menn som deg trenger å vokse opp! På et eller annet tidspunkt blir man lei av å ikke ha noen andre gleder i livet enn å forsøke å ydmyke og lure flest mulig kvinner vet du. Menn med ekte selvtillit er ikke avhengig av å pule rundt for å føle seg mann. Spennende teori at menn går på byen for å ydmyke kvinner. Jeg tror menn ofte er interessert i å pule forskjellige kvinner av to grunner: 1. Sex er godt. 2. De har blitt såret i et forhold tidligere, og opplever vegring mot intimitet. Men dette er rein spekulasjon fra min side.
Pokahonta Skrevet 28. mai 2008 #51 Skrevet 28. mai 2008 Ganske typisk, hæ? Dette er et ganske inngrodd kulturtrekk. Jeg tror litt av grunnen ligger i at pendelen har svingt på "markedet." Menn kontrollerer ikke kvinner i samme grad som for et par generasjoner siden (positivt), men det betyr også at menn faktisk må være "flinke" om de skal få seg sex på byen, mens jentene alltid kan få seg noe, bare de er villige, og er halvveis stæsja opp. I tillegg er det slik at mange jenter aktivt ser etter hvem som har penger, hvem som spanderer drinker osv, og da blir sammenlikningen med prostitusjon fort aktuell. Nå har jeg ikke noe imot horer, jeg ser ikke ned på horer faktisk, jeg sier bare at dette kan sees fra to sider. Spennende teori at menn går på byen for å ydmyke kvinner. Jeg tror menn ofte er interessert i å pule forskjellige kvinner av to grunner: 1. Sex er godt. 2. De har blitt såret i et forhold tidligere, og opplever vegring mot intimitet. Men dette er rein spekulasjon fra min side. Jupp, å kalle det ydmykelse er jo litt ottar.. Vi er jo med på leken.. Ydmyker jeg megselv ved å ta på meg en sexy topp og sminke meg fint og dermed har et ønske om å bli sett? Nope.. Om jeg så velger ONS.. Vi velger, og vi er alle mennesker med valg (bortsett fra voldtekt) Det er få unnskyldninger som teller neste dag... Vi velger å bli så fulle at vi mister dømmekraft Vi velger en ONS Vi velger om vi har ubeskyttet sex eller ikke Vi velger hvordan menn skal se oss etc..
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #52 Skrevet 28. mai 2008 Hadde du vært i stand til å se ting objektivt og mer eller mindre fornuftig, hadde du forøvrig sett hvor utrolig ironisk det er at du kaller det "horing" når jenter har sex med mange forskjellige menn, mens nå menn har sex med mange forskjellige kvinner, da er han liksom "flink". Hadde du vært i stand til å se ting objektivt og mer eller mindre fornuftig ville du skjønt at det er naturgitte forskjell på kvinner og menn. Hannen som puler mange forskjellige hunner er "flink" i nær sagt alle arter. En hunn som ikke siler, men tar det første som byr seg, vil i naturen være en taper. For et trist lite liv man må ha, når hele ens hverdag sirkulerer rundt hvordan man kan finne et nytt hull å stikke tissen sin i. Ikke tristere enn at hele ens hverdag sirkulerer rundt at man skal stikke tissen sin inn i det samme hullet hver dag. Men det drømmer jo en rekke kvinner om at mannen deres skal gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #53 Skrevet 28. mai 2008 Hadde du vært i stand til å se ting objektivt og mer eller mindre fornuftig ville du skjønt at det er naturgitte forskjell på kvinner og menn. Hannen som puler mange forskjellige hunner er "flink" i nær sagt alle arter. En hunn som ikke siler, men tar det første som byr seg, vil i naturen være en taper. Ikke tristere enn at hele ens hverdag sirkulerer rundt at man skal stikke tissen sin inn i det samme hullet hver dag. Men det drømmer jo en rekke kvinner om at mannen deres skal gjøre. Du virker bøttefjern. ikke opplevd mye i livet du nei.
Gjest Mann_43 Skrevet 28. mai 2008 #54 Skrevet 28. mai 2008 Hadde du vært i stand til å se ting objektivt og mer eller mindre fornuftig ville du skjønt at det er naturgitte forskjell på kvinner og menn. Hannen som puler mange forskjellige hunner er "flink" i nær sagt alle arter. En hunn som ikke siler, men tar det første som byr seg, vil i naturen være en taper. At mennesker i biologisk forstand kan kategoriseres som dyr, er helt korrekt. Men det er nå engang slik at det er relativt bred enighet i samfunnet om at det allikevel kan trekkes et vist skille mellom mennesker og den øvrige delen av dyreverdenen. Dette skillet går ofte ved det man kaller fornuften. Men for alle del, hvis du føler deg mer hjemme blant de andre artene så må du gjerne leve etter deres prinsipper. Vær dog klar over at hvis du til slutt modner nok til at dette med kjærlighetsforhold blir aktuelt, vil du muligens oppleve det som noe problematisk å følge dine dyriske teorier fult ut. De fleste kvinner er nemlig skeptiske til å innlede et forhold med orangutanger, løver og andre primitive skapninger, hvis sterkeste drift er å stikke tissemannen sin inn i det første og beste hullet som dukker opp. Ikke tristere enn at hele ens hverdag sirkulerer rundt at man skal stikke tissen sin inn i det samme hullet hver dag. Men det drømmer jo en rekke kvinner om at mannen deres skal gjøre. Den dagen du opplever kjærlighete, da tenker jeg nok pipen får en annen lyd. Du har mye igjen å lære, but hang in there! Hvem vet, kanskje du til slutt finner en kvinne med flere hull, slik at du kan bytte på litt?
Sarah_83 Skrevet 28. mai 2008 #55 Skrevet 28. mai 2008 Eh, ja. Har du noen gang vært på byen og sett hva som skjer der? Det formelig syder over av desperate kvinner og menn. ehh ja.. og svaret er nei- minimalt vartfall
Sarah_83 Skrevet 28. mai 2008 #56 Skrevet 28. mai 2008 uansett hvordan vi ser på denne saken så velger ndamene ikke de mest vdesperate menn (som i dette tilfelle f. eks.) sorry du er for uerfaren- vet for lite om damer, kommer ikke til å få deg noe med din tankegang
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #57 Skrevet 28. mai 2008 At mennesker i biologisk forstand kan kategoriseres som dyr, er helt korrekt. Men det er nå engang slik at det er relativt bred enighet i samfunnet om at det allikevel kan trekkes et vist skille mellom mennesker og den øvrige delen av dyreverdenen. Dette skillet går ofte ved det man kaller fornuften. Nå er det jo slik at konger i uminnelige tider har satt mange spor etter seg. Ghengis Khans bedrifter er vel ikke helt ukjente. Noen mener å kunne vise ut fra DNA-analyser at han er opphav til et titalls millioner av nålevende mennesker. Men dette er ikke begrenset til konger, det skjer på alle nivåer. De flinke får flest levedyktige avkom. Er det ikke på høy tid at vi i Vesten åpner øynene litt for det som både er åpenbart og som all forskning viser: Menn er genetisk programmert til å ha sex med mange, mens kvinner ikke er det. Og nå kan dere jo forsøke å skrive noen saklige svar uten å pepre det med sjikane. Det blir nok vanskelig.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2008 #58 Skrevet 28. mai 2008 Kanskje du bør gå etter litt "eldre" damer (35 +), og heller spille litt på umodenheten din..kanskje finner de det sjarmerende og tar deg med hjem..
Nabodama Skrevet 28. mai 2008 #59 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Nå er det jo slik at konger i uminnelige tider har satt mange spor etter seg. Ghengis Khans bedrifter er vel ikke helt ukjente. Noen mener å kunne vise ut fra DNA-analyser at han er opphav til et titalls millioner av nålevende mennesker. Men dette er ikke begrenset til konger, det skjer på alle nivåer. De flinke får flest levedyktige avkom. Er det ikke på høy tid at vi i Vesten åpner øynene litt for det som både er åpenbart og som all forskning viser: Menn er genetisk programmert til å ha sex med mange, mens kvinner ikke er det. Og nå kan dere jo forsøke å skrive noen saklige svar uten å pepre det med sjikane. Det blir nok vanskelig. Her er et unntak, det finnes sikkert mange flere damer med flere partnere og her Endret 28. mai 2008 av Nabodama
Nabodama Skrevet 28. mai 2008 #60 Skrevet 28. mai 2008 Nå er det jo slik at konger i uminnelige tider har satt mange spor etter seg. Ghengis Khans bedrifter er vel ikke helt ukjente. Noen mener å kunne vise ut fra DNA-analyser at han er opphav til et titalls millioner av nålevende mennesker. Men dette er ikke begrenset til konger, det skjer på alle nivåer. De flinke får flest levedyktige avkom. Er det ikke på høy tid at vi i Vesten åpner øynene litt for det som både er åpenbart og som all forskning viser: Menn er genetisk programmert til å ha sex med mange, mens kvinner ikke er det. Og nå kan dere jo forsøke å skrive noen saklige svar uten å pepre det med sjikane. Det blir nok vanskelig. Ja, dette var èn mann. Hva med alle de andre mennene? Mange fikk jo ikke formere seg i det hele tatt. I de tidligste tider var det kun de sterkeste og mest attraktive som fikk det. Kvinner velger menn etter hvor attraktive de er, det gjorde vi før i tiden, og det gjør vi nå. Det betyr at det er endel menn også i dag som ikke er populære på kjønnsmarkedet, og ingen teknikker eller triks kan endre på det. Vi velger, vi bruker aktiv seleksjon, og de mest attraktive vinner fortsatt. Så selv om menn er "genetisk programmert" til å ha sex med mange, er det ikke alle som lykkes med det. Kvinner derimot, har en valgsituasjon, og kan ha sex med mange og de mest attraktive.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå