Gå til innhold

Den raskeste strategien for en mann

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Ved å synke ned på playernivå nedverdiger du deg selv. Playere manipulerer andre mennesker, og de eneste som synes slikt er "kult", er ungdomsskolegutter (de fleste playere har forøvrig en mentalitet som tilsvarer en fjortenårings). Don't go there! Det er så utrolig turn off.

Hvorfor går du ut fra at man manipulerer mennesker selv om man bare er ute etter sex? Det finnes da drøssevis av jenter som bare er ute etter et ONS, og hvis TS er på jakt etter dem finnes det da ingen utnyttelse.

Legg igjen Disney-moralen din hjemme og innse at noen ganger er sex bare sex!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor går du ut fra at man manipulerer mennesker selv om man bare er ute etter sex? Det finnes da drøssevis av jenter som bare er ute etter et ONS, og hvis TS er på jakt etter dem finnes det da ingen utnyttelse.

Legg igjen Disney-moralen din hjemme og innse at noen ganger er sex bare sex!

Ok.. dette er morsomt å prøve å kommentere seriøst på.. !!

Moral eller ikke moral.. Det er egendefinert, og hvis det han "ønsker å gjøre" (knulle og gå.. er det ikke mange her som kan kaste den første stenen"

Jeg kan ha ONS fordi jeg har lyst, og våkner opp neste morgen glad og fornøyd over at fyren stikker! Har ikke gjort det ofte, kanskje seks syv ganger, og har takket nei minst 150 ganger.. MEN, han skal ha fått meg til å føle meg vel og vakker før han kommer i høyet! Han skal ha gitt meg følelsen av å være en kvinne før jeg tar det knullet..

TS... Det må læres. Man kan ikke gi oppskriften på "hemmelige koder".. Når man treffer en fyr på byen så merker man ofte hva "han er etter"...også (gitt at man ikke er dritings og mistet helt sanser) spiller man deretter... Kan ikke forklares..

Og vi kan være drittkjerringer og. På sekundet mister vi interressen og stikker tilbake til venninnene våre. Game over!

Så du må nok bare lære dette på din egen måte. Personlig, hadde jeg nok takket nei til deg tror jeg. Du lyser despo.. Ikke sjarmerende.

Skrevet
TS... Det må læres. Man kan ikke gi oppskriften på "hemmelige koder"..

Kan man ikke, eller kan ikke du beskrive hvilke hemmelige koder som tenner deg. Eller er det flaut å snakke om sånt?

Når man treffer en fyr på byen så merker man ofte hva "han er etter"...også (gitt at man ikke er dritings og mistet helt sanser) spiller man deretter... Kan ikke forklares..

Ja, men tenk etter, da! Hvor lang tid trenger du på deg før du merker hva en type er ute etter. Hvordan røper han seg, i hvilke situasjoner røper han seg, osv. (Nå snakker jeg ikke om de gutta som drar konge-one-liners ala nice shoes, wanna fuck?)

Og vi kan være drittkjerringer og. På sekundet mister vi interressen og stikker tilbake til venninnene våre. Game over!

Jo, men jeg vil ikke fram til at jenter er noen drittkjerringer og ondsinnede vesener som behandler gutter ubarmhjertig osv. Livet på savannen er hardt, og jenter er rigget inn på en spesiell måte for å produsere avkom som overlever. Gi meg en håndbok for vannhullet som letter tilgang til de andre hullene!!!

Så du må nok bare lære dette på din egen måte. Personlig, hadde jeg nok takket nei til deg tror jeg. Du lyser despo.. Ikke sjarmerende.

Så for å lyse mindre desperat, så skal jeg slutte å snakke om å få seg et knull? Bedre å ikke snakke om sex, og late som det bare er en heeeelt tilfeldig samtale, og så bare tilfeldigvis dra hjem til meg å se på frimerkesamlingen?

Skrevet

Når jeg har hatt ONS, er det jeg som har bestemt hvorvidt det skal skje eller ikke. Gutten/mannen viser at han er interessert i meg, og jeg vurderer derfra. Oppfatter jeg at han er "player", "innøvd" eller desperat, så blir det ikke noe på han fra meg i alle fall.

Mitt tips er derfor at du ikke gjør noe spesielt annet enn å vise interesse, uten å virke for desperat. Om du får dama til å føle seg spesiell, vakker og fantastisk er vel ikke det negativt, heller. ;)

Lykke til!

Gjest Zippo
Skrevet
Når jeg har hatt ONS, er det jeg som har bestemt hvorvidt det skal skje eller ikke. Gutten/mannen viser at han er interessert i meg, og jeg vurderer derfra. Oppfatter jeg at han er "player", "innøvd" eller desperat, så blir det ikke noe på han fra meg i alle fall.

Hvorfor ikke? Blir sexen noe annerledes om en er innøvd, enn om en ikke er det? Ser du etter kjæresteemner? Eller er det noe annet inne i bildet her?

Skrevet

Vis at du er interessert og vær ærlig. Ikkenoe er mer avtennende en en tulling som tror han skal kunne lure meg i seng med noe slags triks :roll:

Snakk, vis interesse, få henne til å le og vent på tenningen - så kan du spørre om du får være med henne hjem. Ikke vas, ikke bortforklar intensjonene dine ("det trenger ikke skje noe asså"), men vis hva du vil uten å være helt desperat.

Skrevet
Hvorfor ikke? Blir sexen noe annerledes om en er innøvd, enn om en ikke er det? Ser du etter kjæresteemner? Eller er det noe annet inne i bildet her?

Jeg for min del må tenne på personen jeg skal ha sex med, så noen "krav" har jeg selv om jeg ikke er ute etter kjæresteemner. Jeg tenner ikke på player/innøvde/desperate typer. Avsmak.

Gjest Gjest
Skrevet

Det som har fått meg (som jente) tent selv om intensjonen bare har vært sex/ons, er at vedkommende er oppmerksom, sjarmerende og interessant å snakke med. For min del har jeg aldri tent på menn/gutter som begynner å hinte tydelig om sex (gjerne ved å nevne det tidlig på kvelden, eller som går hvis samtalen ikke dreier inn på sex med en gang..), når jeg tenker meg om har vi faktisk alltid snakket om "helt vanlige ting", men hatt det morsomt og flørtet med humor/kjemi. La det stå litt åpent om det blir noe, la gjerne jenta ta initiativ til dette.

Og et par av de jeg har hatt sex med har vel faktisk kunnet karakteriseres som playere i den forstand at de hadde veldig drag på damene, og mange ons i perioder - noe jeg egentlig ikke synes er særlig attraktivt... Forklaringen må ligge i at disse gutta faktisk får jenter til å føle seg komfortable og "spesielle" selv om man er en av mange. Det er vel en form for sosial intelligens det også. (De har forresten også være hyggelige i ettertid, jeg tror rett og slett de er sånne typer med stor kapasitet til å huske og interessere seg for folk. I tillegg til at de liker uforpliktende sex :ler: Men uansett - ikke undervurdér betydningen av å bry deg om den du vil ha sex med, selv om det bare er for kort tid! Også er det viktig å si fra at man ikke er ute etter noe mer, så man ikke sårer unødvendig og får problemer med å komme seg ut av halvveisforhold o.l pga misforståelser og feighet...)

Skrevet

Interessant.

Men sett nå at du har en utrolig spennende samtale med en fyr, og det skal bli en ONS ut av det. Hvordan klare overgangen fra utested --> hjem? Bruker gutta en unnskyldning, bli med hjem og se på [insert noe spennende her, det nye dasslokket mitt, bildende fra Egypt-ferien, svømmepokalene mine, sex-and-the-city-samlinga mi osv], eller sier de bare, nei nå vil jeg gå, for nå fikk jeg lyst til å gjøre noe annet, vil du bli med meg hjem og slappe av litt? (Eller knulle?)

Skrevet
Interessant.

Men sett nå at du har en utrolig spennende samtale med en fyr, og det skal bli en ONS ut av det. Hvordan klare overgangen fra utested --> hjem? Bruker gutta en unnskyldning, bli med hjem og se på [insert noe spennende her, det nye dasslokket mitt, bildende fra Egypt-ferien, svømmepokalene mine, sex-and-the-city-samlinga mi osv], eller sier de bare, nei nå vil jeg gå, for nå fikk jeg lyst til å gjøre noe annet, vil du bli med meg hjem og slappe av litt? (Eller knulle?)

Jeg tror ikke det blir noe på deg på en stund :) Du tar ikke tegningen uansett hvor mye vi prøver å formidle til deg jo..

Vær deg selv, og håp du får et nummer eller to i sommer!

Gjest Romvesen
Skrevet

Eller la oss omformulere litt: Når dere blir med gutter hjem, som er hyggelige å prate med, som ikke er fikserte på sex, hvordan blir dere enige om å forlate baren og dra hjem til typen? Skjer det uten at sex er tema? Tenker dere ikke da at det vil bli sex? Skal typen late som det ikke da er sex han er ute etter? Hva sier typen, hva sier du, hvor mye berører han deg, osv. Altså, nå snakker vi da om de "ikke-desperate, ikke-sexfikserte typene" som dere allikevel ender opp med å ha sex med.

Var litt omstendig forklart, jeg vet det, men så er den noen jenter som Poka-et eller annet som ikke klarer å legge godviljen til og som må gjøre seg vanskelige.

Skrevet
Eller la oss omformulere litt: Når dere blir med gutter hjem, som er hyggelige å prate med, som ikke er fikserte på sex, hvordan blir dere enige om å forlate baren og dra hjem til typen? Skjer det uten at sex er tema? Tenker dere ikke da at det vil bli sex? Skal typen late som det ikke da er sex han er ute etter? Hva sier typen, hva sier du, hvor mye berører han deg, osv. Altså, nå snakker vi da om de "ikke-desperate, ikke-sexfikserte typene" som dere allikevel ender opp med å ha sex med.

Var litt omstendig forklart, jeg vet det, men så er den noen jenter som Poka-et eller annet som ikke klarer å legge godviljen til og som må gjøre seg vanskelige.

Gjør meg ikke vanskelig, men som regel står jeg og kliner med fyren på dansegulvet eller i et hjørne på fest lenge får vi har funnet veien hjemover.. Og da er det som regel sånn:

"hmm, skal vi stikke?"

"ja, hos deg eller meg?"

"vi kan godt dra til meg, bor like ved"

"oki"

også kliner vi litt på veien eller i taxi, og da trenger man ikke cd samlingen for å fundere over hva som er neste skritt...

nå er jeg en kjiping da, som beholder litt fornuft, så i taxien eller når man passerer 7/11 spør man om han har kondomer hjemme (med mindre jeg har i veska)... En gang stoppet vi taxi for at han skulle kjøpe kondomer på narvesen.

Tror ikke han var så veldig i tvil om hva som ventet han da..

DU, kjære TS, bør rydde opp hjemme for dette skjer.. for samtalen er ikke like kul om den er sånn:

"hmmm, skal vi stikke?"

"ja, men jeg bor i kollektiv med venninnene mine, så kan vi dra til deg?"

"ugh, eh, huff, jeg hadde igrunnen håpet vi skulle dra til deg, for jeg bor så stygt at det passer seg ikke helt å knulle der.. Er du sikker på at det gjør noe at venninnene dine hører på eller??"

Da blir det ikke noe på deg.. :)

Eller, du kan betale for en natt på hotell (har en som gjorde det, og det var litt kult).. Men da kan du kanskje likesågodt bruke pengene på å betale for sex??

Gjest Romvesen
Skrevet
Gjør meg ikke vanskelig, men som regel står jeg og kliner med fyren på dansegulvet eller i et hjørne på fest lenge får vi har funnet veien hjemover.. Og da er det som regel sånn:

Men da er kanskje du litt rar? De fleste gutta jeg pumper jern med forteller om historier hvor dama mister interessen om du begynner å kline. Da forsvinner spenninga. Ikke så enkelt dette her... :(

Skrevet
Men da er kanskje du litt rar? De fleste gutta jeg pumper jern med forteller om historier hvor dama mister interessen om du begynner å kline. Da forsvinner spenninga. Ikke så enkelt dette her... :(

Nei nei nei Det er du som er rar, som hører på gutta som pumper jern.

Men siden alt skal inn med teskje her, kan jeg fortelle at det er en STOR forskjell på om jeg begynner å kline med han, framfor han med meg..

Men som regel kommer slike ting helt naturlig..

Her for noen mnd. siden danset jeg med en fyr, det lå kanskje an til å bli noe.. Men vi hadde jo ikke sagt hei eller noe Bare danset. Da vi tok pause, sier fyren bare... Kan vi gå et sted hvor jeg kan se mere av deg...

TURNOFF

Gjest Gjest
Skrevet

En fyr sa rett ut, midt i en surrete samtale, at nå hadde han lyst til å kline :ler: Egentlig synes jeg ikke det er særlig turnon å være så direkte, men vi hadde hatt det så morsomt tidligere på kvelden at jeg samtykket (angret litt etterpå, hinthint: spytt ut snusen før du kliner). Ellers har stort sett sånt skjedd av seg selv, så og si. Man er på tomannshånd (jeg har stort sett bare møtt gutter på privatfester, aldri helt ukjente folk på byen), har fått god kontakt, kanskje klina litt, og det ligger noe i lufta. Da går det vel an å spørre om man skal stikke... jo, det er nok det som har skjedd når jeg tenker tilbake (er endel år siden jeg var singel). Da får man jo mulighet til både å si nei, bestemme sted, eller bare ta følge i taxien...

Også er det selvsagt sånn at noen ganger får man ikke napp med verken den ene eller andre metoden. Det betyr ikke at jenta er utspekulert og at alle jenter er luremus, eller at du oppfører deg dårlig. Det er bare sånn! Men nb - noen fellestrekk for manglende suksess tror jeg nok er: desperasjon, overkåthet, usikkerhet, manglende evne til å faktisk interessere deg for/se/høre den du sjekker opp (jeg takler ikke gutter som bare bruker generelle sjekkevendinger eller pålegger meg masse egenskaper før de har hørt meg si en setning - du virker så sur/sjenert/østlandsk/ -eller enda verre, har du angst/depresjon slik som meg...) og dårlig hygiene :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Det stemmer nok det, jeg kan være ganske så barnslig til tider.

Men jeg trenger da ikke fortelle jentene at jeg har til hensikt å manipulere dem?

:ler:

Dette "tipset" var kanskje ikke så veldig konkret, allikevel? Jeg ville gjerne ha noen observasjoner rundt hva som virker tilgjort, og hva som virker naturlig selvsikkert. Jeg vil at dere selv skal være like ærlige som meg, når jeg innrømmer at jeg er en umoden dott, og at dere forteller, helt ærlig og selvransakende hvilke fakter og kroppsholdninger som formidler sexy mann.

Jeg tror ikke jeg sa jeg skulle være player. Jeg vil gjerne forbedre meg og alle sider av meg slik at jeg blir en sånn type som jenter blir med hjem samme kvelden. De fins, og disse jentene blir neppe med dem hjem fordi de er så umodne og barnslige. Jeg er dønn seriøs, du er morsom, behold gjerne morsomheten din, men vær tøff nok til å gi meg et mer meningsfullt svar som forteller litt om hva som tenner deg helt konkret.

Hehe, at jeg ikke kan gi deg noen magisk oppskrift på hvordan man får seg sex fortest mulig, har nok mer å gjøre med det faktum at kvinner faktisk er individer med svært varierende preferanser, enn med at jeg ikke er "tøff" nok til å være ærlig. :) Det èn kvinne tenner på, kan være turn-off for en annen kvinne, osv. Og det er nok her mange menn gjør feil. I sin objektifisering og nedvurdering av kvinner tror de at alle er like, og at bare man trykker på et par knapper så sprer damen beina. Har man litt mellom øra gjenkjenner man disse playerne ganske raskt. De jentene som faller for slike menn, er nok jenter som selv er ute etter et kjapt ligg, og som vet hvor billige disse mennene er.

Du kan jo alltids bare gå rundt og spørre rett ut om de vil ha sex med deg. Da slipper du i det minste disse samme gamle flaue, patetiske tillærte faktene og sjekkereplikkene (som 99% av kvinner gjenomskuer uansett). Spør du mange nok, får du sikkert napp til slutt. Umoden ærlighet er om ikke annet ganske forfriskende, i forhold til dårlig skuespill og falske komplimenter.

Gjest Gjest
Skrevet

Er jenta paa jakt etter et enkelt knull saa gaar hun gjerne etter en kjekk, sexy og hott mann! Er du sexy, hot og kjekk, saa burde verden vere full av villige damer. Men er du midt paa treet, ja saa strammer det seg nok litt til. Vi damer har somregel ikke sex med menn vi finner lite attraktive utseendemessigt. Heldigvis er vel vi kvinner skapt slik at vaar kaathet ikke overgaar alt, dvs...er vi kaate, men tilbudet bare er dritstygge menn, jaa saa klarer vi likevel aa unngaa aa ha sex.

Om du ikke faar deg saa mye fitte, saa er du mest sannsynligvis ikke nok tiltrekkende paa flere plan. Altsaa...feks Brad pitt ville sikkert faatt en ny dame hver kveld uten aa anstrenge seg. Men du kan gjore mye for a bli mer attraktiv..Hva med ny stil, trene litt, opptre som en gentlemann...etc? Det kan bli litt bedre da ville jeg da tro? :love:

Gjest Gjest
Skrevet

Herregud hvor enkle tror dere kvinner egentlig er?

Hvis kvinnen blir tent på deg vil dette med hvor og når dere skal dra for å ha dere komme naturlig, siden dere begge er innstilt på det.

Dersom du må regelrett lure dama hjem til deg, vil hun neppe være intressert i sex uansett.

Det er helt sjokkerende hvor lite sosial intelligens enkelte menn er i besittelse av. Ikke rart at ingen damer faller for dem. :ler: "Hva må jeg si, hvordan må jeg stå, hva må jeg gjøre, for å manipulere damen til å ha sex med en som er så desperat og stakkarslig som meg?" Ser dere virkelig ikke selv hvordan dere nedvurderer kvinner?

Noe å tenke på: For å få kvinner til å like deg, må du like kvinner (og da mener jeg hele kvinnen. Ikke bare fitta hennes). Mannsjåvinister som ser på alle kvinner som vandrende fitter som er designet for at menn kan tømme seg i dem, er noe av det mest patetiske og kvalmende som finnes.

Gjest CasaNova
Skrevet (endret)
"Hva må jeg si, hvordan må jeg stå, hva må jeg gjøre, for å manipulere damen til å ha sex med en som er så desperat og stakkarslig som meg?" Ser dere virkelig ikke selv hvordan dere nedvurderer kvinner?

Nei, jeg tror heller det er du som misoppfatter. Det er ingen som sier at det bare er å si et par innøvde fraser, og vips så har du fitte for kvelden. Men sjansene for å få fitte øker om du står riktig, går riktig, snakker med riktig toneleie, har riktig spenning i ansiktsmusklene, snakker om de riktige tingene, benytter de riktige teknikkene, push-pull, challenge osv. Men jeg tror ikke du trenger å øve på å lage grimaser forans speilet, grimasene lager seg selv når du har riktig selvsikkerhet innabords. Derfor må en bli selvsikker, da får en masse fitte. Det er faktisk mye lettere enn man tror, jenter liker å spille kostbare, men de vil allikevel ha sex. Når du leser andre tråder om hvor mye jenter horer rundt, så sier det seg selv at det er noen menn som får seg mye fitte, og jeg er en av dem. Kjøp deg noen bøker som forteller deg sannheten om kvinner, helst ikke skrevet av en kvinne (solidariserer heller med andre kvinner enn med deg).

Endret av Kari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...