Gjest Raptuza Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Nokon som har forsøkt forbrenningste som dei sel på helsekost? Har det nokon effekt? Er det vanndrivandes?
Gjest Bolledeig Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 All te er vanndrivende i større eller mindre grad, akkurat som kaffe. En del av disse teene inneholder løvetannekstrakt, som er vanndrivende. Derfor kan fort den såkalte "forbrenningseffekten" bare være mindre vann i systemet. Grønn te er i så måte muligens et bedre valg, du kan lese om grønn te her: Artikkel om grønn te
Gjest Gjest_RIkke_* Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Nokon som har forsøkt forbrenningste som dei sel på helsekost? Har det nokon effekt? Er det vanndrivandes? Jeg prøvde det en dag.. er glad det var en søndag, og ikke en jobb dag, for jeg måtte på do HELE TIDEN. Det var ikke behagelig. Var til og med dårlig i magen dagen etter. Har ikke turt å ta mer enn den ene gangen!
Yummy_Mummy Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg prøvde noe sånt for noen år siden. Det smakte død og fordervelse! Det holdt med 1/2 kopp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå