Gjest jente22 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har kjøpt veet varmvoks for å vokse leggene for første gang, jeg vil tro at de fleste hårene på leggene nå er ca en halv cm, er det nok "langt"? Tar jo så lang tid å "spare" Har latt være å barbere i to uker nå for å få "langt" nok, utrolig kjedelig å måtte vente så lenge når man har lyst å gå i skjørt og sånn i sommerværet =p En annen ting, her jeg bor har vi bare to alternativ til salonger for kroppspleie, og begge stedene koster det 300 for voks av bikinilinja, og på den ene står det ikke noe om at de tilbyr brazilian, så regner med de ikke gjør det. Mens den andre salongen tar 650,- for en brazilian, er ikke det veldig dyrt??? Forresten, er det noen som har erfaring med å bruke noe slags bedøvende krem før voksing?
California Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har pleid å bruke den krukka med Veet varmvoks selv, syns den er helt grei å bruke. Vil tro at en halv cm er nok, men jeg ville kanskje ha ventet bittelitt til? Du kan jo evt prøve et lite område først (nede ved ankelen eller et annet område som ikke syns så godt), og hvis det funker så kan du jo bare ta resten. Pris for brazilian på Afroditeklinikken i Oslo er 300kr, så jeg syns 650 kr var dyrt!!
Gjest TS Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Ja, ikke sant, hadde vært greit å bruke såpass med penger om det varte litt lenger. Men er vel pga lite konkurranse i byen at det er et så høyt prisnivå. Kanskje vente med brazilian til en gang jeg er i Oslo tenker jeg. Foretrekker å la noen profesjonelle gjøre det der nede, er litt mer kronglete enn å vokse legger. Men skal gå med en gang og prøve på et lite område først som du foreslo, det var ikke så dumt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå