Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest-savner
Skrevet

Hei!

Nå i tunge eksamensperioder, langt fra kjæresten så trenger jeg kjæresten min utrolig mye..noen flere?

Gråter meg i søvn hver kveld ;(

Videoannonse
Annonse
Gjest me too
Skrevet
Hei!

Nå i tunge eksamensperioder, langt fra kjæresten så trenger jeg kjæresten min utrolig mye..noen flere?

Gråter meg i søvn hver kveld ;(

vet akkurat hvordan du har det.. savner kjæresten min jeg også. i denne eksamenstiden. skulle ønske han bare var her..men men.. vi må holde ut og tenke at snart er eksamensperioden over.. så har vi hele sommeren forann oss.. for du skal møte han etter eksamen??

Skrevet

Jeg og :(

Men jeg får se ham i morgen, og vi skal sove sammen :) Åh... *drømme*, men så reiser han igjen, også ser jeg ham ikke før på søndag. Men da får vi noen dager sammen. Men så reiser han på nytt........

Gjest me too
Skrevet

så koslig da.. at han kommer innom.. sitter selv¨å venter på at min skal ringe snart.. ringer hver kveld rundt 7-8 tia.. hihi.. sees ikke før mandag vi da.. men det er like greit i eksamenstiden.. eller hadde jeg ønsket å vært sammen med han hele tiden.. nå får jeg lest i fred.. hehe.. er ikke lett å bli fornøyd.. :) helst ha begge deler.. både borte og hjemme...

Skrevet

Jammen godt vi er flere, vi får stå sammen, ja!

Gjest Gjest
Skrevet

jeg får ikke se kjæresten før i august!!! :( :( :grine:

Gjest Gjest
Skrevet

3 uker siden...

så akkurat det er ikke så ille, men det at det er såååå lenge til neste gang er skikkelig kjipt :(

Gjest Gitte
Skrevet

Savner han jeg å.. har ikke sett han på 3 uker nå, men til fredag kommer han hit :hjerte:

Gjest me too
Skrevet

ja det var lenge... men nå er det sol og sommer.. snart.. og da går jo tiden litt fortere.. men savnet er der, jeg vet det selv...

som nevnt tidligere, så hjelper det litt å høre at andre har det slik også... selvom jeg ikke unner andre det.. men kanskje det er fint å kjenne savnet litt.

Skrevet

Savner min sin ogsaa, hadde han paa besoek i helga, og da hadde jeg ikke sett han paa tre uker. Heldigvis skal jeg til han om to uker og vaere der en stund til jeg maa tilbake hit. Er ikke lett naar man studerer flere timers reise fra hverandre og begge for opptatt med studier til aa kunne besoeke hverandre ofte nok :/

Men men, jeg er ferdig om noen maaneder, og planen er at vi flytter sammen saa snart som mulig :)

Skrevet

Var nesten litt oppmuntrende med en slik tråd, selv om vi er mange som savner.

Er over 5 uker siden jeg har sett kjæresten min, men han kommer hjem neste uke, og det er noe jeg gleder meg utrolig mye til. Sist gang var siste gang vi måtte reise og være borte fra hverandre en god stund - for vi flytter sammen i august!

Er det flere som skal flytte sammen i sommer etter et langt avstandsforhold? Og hva gjør dere når dere savner kjæresteren deres mest (utenom å gråte da ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Godt å høre det er flere av oss. Jeg har ikke sett kjæresten min på snart to uker, men til helgen kommer han hit. Jippi! Vi ser hverandre kun i helgene som regel. Uff det er altfor sjelden merker jeg.

Så heldige dere er, dere som skal flytte sammen etter sommeren. Selv må jeg regne med at det blir avstandsforhold i minst et par år til. :(

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg savner også kjæresten min.. jeg dro på besøk til han i helga.. men nå ser jeg han ikke på 2 uker.. Jeg gleder meg til jeg er ferdig med eksamen!

Skrevet

Hmm..jeg trener en del, og er sosial når jeg savner ham (bortsett fra å gråte, ja)..men er mest når jeg legger meg, og når jeg trenger ekstra støtte en dag for eksempel...

Så jeg mener trening og sosiale sammenkomster er det beste for savnet :)

Skrevet

Jeg pleier å savne han på sosiale sammenkomster også, spesielt hvis det er noe gøyalt som skjer, da tenker jeg "Åh, nå skulle han ha vært her" :)

Skrevet

Jeg bor bare 15 minutters kjøring fra min kjære, men pga. diverse ting, blant annet at jeg har hatt eksamen x 3 på to uker, så har det blitt lite tid til kos og sånn. Det savner jeg, men det blir bedre snart. Gleder meg til det. Skal ut og spise på søndag, for da er jeg bursdagsbarn.

Gjest Gjest
Skrevet

Men dere har i alle fall kjærester da, jeg savner å bare ha en kjæreste i det hele tatt. Hadde vært fantastisk å ha en spesiell person som var bare min å savne!

Gjest SAvner ikke lenger
Skrevet

Sier som en annen gjest her: vær glad dere har noen å savne. :)

Jeg oppdaget for noen dager siden at jeg ikke lenger savner kjærsten min når han er borte, for borte er han hele tiden.

Jeg elsker ham høyt, og blir glad når han kommer hjem igjen, men etter hvert har det blitt "ute av syne, ute av sinn". :(

Skulle ønsket jeg savnet ham, jeg savner å savne ham... ;)

Skrevet

Kanskje du har savnet for mye? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...