Gå til innhold

Hadde utdrikningslag lørdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var skikkelig koselig!

Litt på 11 ringte det på døra, og der stod det en fyr som hadde en svær konvolutt til meg. Inni lå en veske med plaster, Imsdal, kjærlighet på pinne og dopapir :)

Det var også fem nummererte konvolutter. Alle inneholdt et kort med instruksjoner.

På den første stod det at jeg hadde 20 minutter på å gjøre meg klar, og komme meg til 7-eleven.

På det andre kortet stod det at jeg skulle kjøpe en is for 20,- som var vedlagt. Så skulle jeg komme med ned til en butikk i sentrum der jeg bor og be om å bli tatt bilde av. Jeg småløp inn til sentrum, for jeg hadde fått vanvittig lite tid til å rekke alt. Da jeg kom fram til butikken ba jeg eieren om å ta bilde av meg. Hun er veldig hyggelig, men har en snodig stemme. Høyrøstet og snakker i fistel. Og hun hylte ut at "dette var festlig", og "guri, så koselig. Det er utdrikningslag!" Superflaut.

Jeg kom meg raskt avgårde, og neste instruks var å gå ned til torget før jeg åpnet siste konvolutt. På det siste kortet stod det: Forloveren din forteller deg resten.

Så fikk jeg øye på henne. Hun gjemte seg bak en avis, og hadde på seg parykk og store solbriller. Hun hadde kjørt etter meg og tatt bilder, og elsket rollen som spion :ler: Jeg begynte selvfølgelig å gråte. Var så rørt av hele opplegget.

Så fulgte ryggmassasje, og fotbehandling. Salongen hadde åpent kun for meg, og det var snilt. Etter det gikk turen til stranda hvor resten av gjengen ventet med jordbær, champagne og lunsj. Vi kjørte deretter opp til skolen og spilte dødball (utrolig kult!), og andre barneleker.

Så var det hjem til svigerinnen min for å spise reker, ha flere utdrikningslagleker, se grand prix, spille playstation, skravle, drikke og forspise oss på godteri. Vi var 3 som sov over hos svigerinnen min, og spiste sen frokost. En utdrikningslag etter mitt hjerte! Var faktisk litt trist da det var over. Tiden fløy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, det hørtes veldig koselig ut :) Du er heldig som har en så fin forlover!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått lag. Det hørtes veldig koselig ut. :)

Skrevet

åååååååå!!! så koseli :) Jeg har på følelsen av at mitt utdrikningslag skjer i løpet av de nærmeste ukene også, så jeg er litt spent for tida ;)

Skrevet

Så koselig!!! Har sansen for sånt ;)

Gjest Lillebøll
Skrevet

Det hørtes ut som et utdrikningslag jeg kunne like :)

Skrevet

Takk for koselige tilbakemeldinger. Måtte vise de til forloveren min. Flinke snille jenta! :klem1:

Håper dere får et supert utdrikningslag!!!!! :hoppe:

Skrevet

Hørtes kjempeartig ut! Har så mye mere sansen for artige og hyggelig utdrikningslag en utdritninglag!

Skrevet

En applaus til flink forlover :klappe:

Så hyggelig du delte dagen med oss :)

Det hørtes ut som et supert utdrikningslag!

Skrevet

Å! Det hørtes ut som ett super vellykket og herlig utridkningslag!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...