Gjest Nordkalotten Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hei! Netthandel er noe jeg liker,. Det er topp å kunne sitte i fred og ro, handle og sammenligne priser på nettet. Særlig nå som dollaren er så svak, er det spesielt moro å handle fra USA. Selv liker jeg rockabilia.com, der de har stort utvalg i t-skjorter og annet innen rock. Haugenbok.no er bra på bøker i Norge, kjapp levering og gratis porto. På ebay.com finner du utrolig mye rart, og lista kunne vært lang. Hvilke norske/utenlandske nettbutikker handler du helst fra?
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 handler endel fra www.lookfantastic.com www.smykkeronline.no og www.play.com
Gjest Helen Parr Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Jeg handler kanskje ikke så mye fra Net a porter, men det har vært vellykket de gangene jeg har gjort det. Dessuten er det gøy å titte. Jeg har også handlet fra lille vinkel sko, og det fungerte veldig bra.
murray Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Handler hos amazon, lookfantastic, play og thinkgeek.
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Jeg handler på pixmainia.com , der er det stort sett billigere enn butikker. Kom også over en litt spesiell butikk når jeg skulle ha filter til kjøleskapet: www.beberia.com
Anglofil Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Play.com Amazon.com Ebay.co.uk Ebay.com Allposters.com Anything Left Handed Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå