Sharissa Skrevet 17. mai 2003 #1 Skrevet 17. mai 2003 etter at det ble snakke om robinson nede her begynte jeg og tenke på hvem som var deltagere i 99, jeg satt jo klistra til skjermen det året, men husker det jo ikke..blir sprø.. var de ti eller tolv? jeg husker gunnar, christer, poppe, ole andre, john olav, elisa, mette, hun på annen plass (husker ikke navnet) og hun som ble så god venn med christer (husker heller ikke navnet) noen som husker de siste som hadde giddi og fortelle meg? pleease..
Cilla Skrevet 17. mai 2003 #2 Skrevet 17. mai 2003 Jeg mener på de var 16 deltakere, 8 på hvert lag. Har fulgt med på Robinson hvert eneste år det har gått, og er den reality serien jeg kunne tenkt meg å vært med på. Jeg husker omtrent alle som var med, men gidder ikke ramse de opp her for å fortsette spekulasjonene om hvem den KG brukeren er...............
Ruby Skrevet 19. mai 2003 #3 Skrevet 19. mai 2003 Robinsondeltagere i 1999 var: Hanne Cecilie Akre (33), Oslo; Mette Ulvestad (34), Møre og Romsdal; Tore Jørgensen (53), Landøya; Ingunn Brønstad (30), Oslo; John Olav Vinge (36), Sør-Trøndelag; Kathrin Bjørnstad (31), Oslo; Erik Espeseth (32), Oslo; Ole Andre Sivertsen (27),Sør-Trøndelag; Christer Falck (29), Oslo; Ann-Iren Utne (33), Skien; Kari Oldemann Devik (49), Bergen; Elisa Røtterud (19), Oslo; Bjørn Erik Poppe Thorsen (26), Stavanger; Mette Christina Iversen (28), Oslo; Gunnar Myhr (41), Bærum; Tore Hognset (34), Bodø.
Gjest Lott@ Skrevet 19. mai 2003 #4 Skrevet 19. mai 2003 Har fulgt Jeg husker omtrent alle som var med, men gidder ikke ramse de opp her for å fortsette spekulasjonene om hvem den KG brukeren er...............
Joplaya Skrevet 19. mai 2003 #5 Skrevet 19. mai 2003 Kan ikke fatte og begripe at man er sååå nysgjerrig :o Og i tillegg falle for Lottas egne lurefelle Liten luremus du Lotta - mange her som nå er langt inni tenkemodusen sin ser det ut til...
Sandman Skrevet 19. mai 2003 #6 Skrevet 19. mai 2003 Pass deg nå [email protected]å ikke folk tror du er den bitchete Stabburet-dama i 2000, Ihne Vagmo....
Gjest Lott@ Skrevet 19. mai 2003 #7 Skrevet 19. mai 2003 jepp, I'm a real trick-mouse *beundrer det ufattelige antall KG'ere som sitter i tenkeboksen* Ihne........ nuhvel - någet har vi dog til felles.......... graden av bichyness - men der stopper også likheten
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #9 Skrevet 19. mai 2003 Husker ingen av dem ... Ikke jeg heller..Tror ikke jeg fulgte noe særlig med heller jeg da, men..
Gjest Kira Skrevet 19. mai 2003 #10 Skrevet 19. mai 2003 Jeg fulgte med, men navnene akkurat NÅ sier meg nada.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #11 Skrevet 20. mai 2003 Jeg setter meg ned og flirer litt sammen med Lott@ jeg Vet du Lott@: Du er verdt en hel masse for meg for den du er her, og jeg gir meg katta i om og når du var på TV og om du ble utstemt eller ei....
Gjest care Skrevet 20. mai 2003 #12 Skrevet 20. mai 2003 Lott@ har vært flink til å skape blest om sin person her inne. :blunke: Kanskje hun kapper med en annen om oppmerksomheten her inne
Gjest Lott@ Skrevet 21. mai 2003 #14 Skrevet 21. mai 2003 ...... min misjon her inne er ene og alene å få mest mulig oppmerksomhet koste hva det koste vil jeg får ikke så mye oppmerksomhet IRL ser dere, så KG er et greit substitutt i så måte. Gimme more Gimme more Gimme more
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå