Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Går det ann? Enkelte ganger stopper vi opp under samleiet for å runke/suge/fingre, og hvis han først gjør noe for meg, så er han ikke så stiv etterpå. Går det ann å runke han da til han blir stiv? Eller må jeg få han kåt på en annen måte før jeg kan runke han? Virker så vanskelig siden den er mye, mye mindre når penisen er slapp.. jente20
Sarah_83 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Du kan jo det. Putt den i munnen og sug han mens du bruker fingerene dine på skaftet og på ballene.
Lille Lea Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Klart det funker Har erfart at myyyyyye vått, olje eller spytt, er godt! Da blir den fort stiv her i gården!
Gjest Thalee Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har ikke dette "problemet", kjæresten min blir skikkelig kåt av å gjøre ting med meg
Pokahonta Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har ikke dette "problemet", kjæresten min blir skikkelig kåt av å gjøre ting med meg Takk for informasjonen frøken, nå tror jeg TS på 20 år føler seg mye bedre!! Til TS.. Tror kjæresten din digger deg om du stimulerer han opp igjen. Gjør det til en lek, og som en del av sexen.. Mulig han også synes det er "flaut".. men om du gjør det til en bonus, kan dere bare fortsette å hygge dere.. Dette er ofte avhengig av om han har drukket, er trøtt etc, og har ingenting med at han ikke tenner på deg å gjøre..
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 hehe, nei jeg vet det, han ELSKER å tilfredsstille meg. Takk for tips
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har ikke dette "problemet", kjæresten min blir skikkelig kåt av å gjøre ting med meg Å miste litt ereksjon under samleie har ofte ikke noe med at du ikke er kåt! Heller ikke når du utfører oral på damen . Noen kan lett bli slapp når de ikke har stimuli, mens andre står hele tiden uansett. Er forskjell på menn vet du !
Stocking lover Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Du kan jo det. Putt den i munnen og sug han mens du bruker fingerene dine på skaftet og på ballene. Du har skjønt det Sarah! Men ikke sug for hardt før den blir skikkelig stiv igjen.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har ikke dette "problemet", kjæresten min blir skikkelig kåt av å gjøre ting med meg Applaus for årets dummeste innlegg. Hjernen er faktisk delt ut for at å tenke med...
Gjest m26 Skrevet 28. mai 2008 #12 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er og som kjæresten din.. med en gang du begynner å ta på den vokser den nok ganske mye, og da er det vel mulig å runke igjen? Det der går iallefall ganske fort hos meg. følsomme saker de derre penisene, vet du;) Det kan og godt tenkes at han er litt smånervøs, og kanskje spesielt når han tilfredstiller deg, fordi han er usikker på mottakelsen..? mulig den vokser igjen hvis du viser at du liker det han gjør (kanskje du allerede gjør det da, men...). stivhet har utrolig mye med nerver/usikkerhet å gjøre. Og jeg antar at hverken du eller han er verdens mest erfarne, siden du er 20år?
Gjest Gjest_mann Skrevet 28. mai 2008 #13 Skrevet 28. mai 2008 Du kan jo det. Putt den i munnen og sug han mens du bruker fingerene dine på skaftet og på ballene. wwoaaww.. ..du må jo være hærlig i senga.. )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå