Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg får besøk av en venn og vil gjerne ha tips til litt morsomme/spesielle ting å gjøre i Bergen... Masse forslag
Lyra Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Bryggen! Beste dagen jeg har tilbragt i Bergen var en solfyllt søndag på bryggen, innimellom "fasaden" i alle de gamle bygningene. Kjempekoselig. Og gamle Bergen er jo også kjempekos.
mia83 Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 (endret) Fløibanen og Ulriksbanen. Og se Mariakirken. Og rusle rundt på Torgalmenningen. Jeg syntes også det var koselig å sitte i parken ved Lille Lungegårdsvann Endret 19. august 2008 av mia83
Gjest Bond Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg synes det er koselig å gå opp til Ulriken og ta banen ned. Med å gå opp selv blir det utrolig koselig med en liten picnic Jeg synes at det er ofte også mye fint i kunstmuseene, men man må nok være litt interessert Endret 20. august 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Obs Ulriksbanen er ute av drift til våren 2009. Anbefaler derimot Fløybanen på enn søndag, og så ta den halvtimes turen til Brushytten for kaffe og vaffel eller skillingsbolle. Deilig søndag!
Lilywhite Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Gamle Bergen er veldig fin, som noen nevner... Lenge siden jeg har vært på Troldhaugen, men det er også et forslag... Skal dere på café synes jeg Moliere er veldig bra Har quiche, baguetter etc, og utrolig gode kaker og nydelig sjokolade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå