Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får besøk av en venn og vil gjerne ha tips til litt morsomme/spesielle ting å gjøre i Bergen... Masse forslag :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Gå på Akvariet og se på pigvinene.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Bryggen! Beste dagen jeg har tilbragt i Bergen var en solfyllt søndag på bryggen, innimellom "fasaden" i alle de gamle bygningene. Kjempekoselig. Og gamle Bergen er jo også kjempekos.

Skrevet

Tråden er ryddet

Pasha mod

Skrevet (endret)

Fløibanen og Ulriksbanen. Og se Mariakirken. Og rusle rundt på Torgalmenningen. Jeg syntes også det var koselig å sitte i parken ved Lille Lungegårdsvann

Endret av mia83
Skrevet (endret)

Jeg synes det er koselig å gå opp til Ulriken og ta banen ned. Med å gå opp selv blir det utrolig koselig med en liten picnic ;)

Jeg synes at det er ofte også mye fint i kunstmuseene, men man må nok være litt interessert ;)

Endret av mrs_bond
Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Obs Ulriksbanen er ute av drift til våren 2009. Anbefaler derimot Fløybanen på enn søndag, og så ta den halvtimes turen til Brushytten for kaffe og vaffel eller skillingsbolle. Deilig søndag!

Skrevet

Gamle Bergen er veldig fin, som noen nevner... Lenge siden jeg har vært på Troldhaugen, men det er også et forslag...

Skal dere på café synes jeg Moliere er veldig bra :) Har quiche, baguetter etc, og utrolig gode kaker og nydelig sjokolade :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...