Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Jeg trenger en bra fuktkrem som ikke er så dyr. Jeg bruker vanligvis MD, decleor, matis etc. men denne måneden har jeg ikke rå til dette da MÅ jeg har noe midlertidig. Som ikke gir kviser, det e r det viktigste. Finnes det noe ok noe på VITA? erfaringer

Videoannonse
Annonse
Gjest *lucky*
Skrevet

Har du sett på Strawberrynet? Der finner du flere bra merker billig.

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Ja har vært der. men tenkte under hundre lappen, og kan ikke vente i 5 dager:-)

Skrevet

Jeg liker A-derma's Creme de soin. Kjempe god krem som hverken svir eller gjør huden fet. Den er bare nydelig å ta på. Trekker fort inn også, og den beroliger huden.

Koster vel ca. 140 kr for 50 ml på apoteket.

Skrevet

Simple har kome med ein ansiktskrem no, og denne er iallfall eg nysgjerrig på av dei billege :) Ellers har eg tidlegare vore nøgd med Garnier, Nivea og Loreal.

Skrevet

Nivea Aqua Sensation. Den er billig, selges på Rema f.eks, og er kjempegod! Jeg har litt fet hud på midten av ansiktet og tørre kinn, men den holder hele huden fin og myk uten kviser.

Av kroppskremer kan jeg anbefale Biotherm (den hvite med blå om sommeren og den oransje om vinteren). De koster rundt 200kr for en svær flaske, men holder også veldig veldig lenge :) Jeg hadde tørre flekker som klødde på kroppen før, men etter at jeg begynte å bruke denne har jeg ingen problemer lenger.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Jeg trenger en bra fuktkrem som ikke er så dyr. Jeg bruker vanligvis MD, decleor, matis etc. men denne måneden har jeg ikke rå til dette da MÅ jeg har noe midlertidig. Som ikke gir kviser, det e r det viktigste. Finnes det noe ok noe på VITA? erfaringer

Jeg bruker Decubal som jeg kjøper på apoteket..

Skrevet

Nivea DNAge selges til halv pris flere steder nå, grunnet bytte av innpakning. Synes å huske denne har oppnådd gode testresultater i kategorien billige kremer.

Skrevet (endret)

L'Oréal Happy Derm, tror det er rundt 70-80 kroner eller noe sånt, for meg klart best av de billigere jeg har prøvd (og faktisk bedre enn noen av de dyrere jeg har prøvd også).

Men det er nok individuelt hva som funker best.

Men kremen er ganske lett og ikke for fet, jeg har ellers ganske problematisk hud og det funket bra for meg.

Kicks.se, men det finnes på de fleste butikkene, så vidt jeg vet.

Endret av mrs_bond
Skrevet

Alliance apoteket har 30% på all hudpleie nå, så der kan du finne en billig og bra krem:) Kjøpte en fra le roche posay, eller hvordan det skrives, i stad og da sparte jeg over 60 kr!

Skrevet

Jeg jobbr på vita og anbefaler virkelig Lumene artic ett eller annet:P hmm husker ikke helt navnet men det er for kominasjons/fet hud:) gir bra fuktighet og demper den skinnende huden i t-zonen:)

koster rundt 129,-

Skrevet

Jeg har selv uren hud og er veldig fornøyd med Garnier sine kremer.

De gir umiddelbar fuktighet og gjør huden kjempemyk.

Konsistensen er lett og passer for alle hudtyper inkl. fet hud.

Øyekremen deres gjør også det den lover!

Jeg bruker disse:

Dagkrem

http://www.superdrug.com/content/ebiz/supe...35/188735_l.jpg

Nattkrem

http://www.superdrug.com/content/ebiz/supe...54/188654_l.jpg

Øyekrem

http://www.superdrug.com/content/ebiz/supe...70/188670_l.jpg

De koster max 105 kr til vanlig. De pleier å være nedsatt på Vita i blant :)

De koster bare £4 i London, hvis du drar til rett sted!

Skrevet

Det hadde vært mer nyttig å få vite hudtypen din fremfor hvilke kremer du bruker til vanlig. Men happyderm og garnier som ble nevnt over her er to gode rimlige alternativ som en finner på Vita og som passer de fleste hudtyper.

Skrevet

kom på at Olay også har noen fantastiske kremer. De tetter ikke porene heller og er billige:)

Gjest LanaLane
Skrevet
kom på at Olay også har noen fantastiske kremer. De tetter ikke porene heller og er billige:)

olay er de eneste kremene som får lov til å nærme seg mitt oversensitive ansikt!

Skrevet
Denne fra Nivea liker jeg godt...fås på Meny og Vita bl.a.
Skrevet

Jeg som deg, var så blakk en dag at jeg måtte kjøpe meg en billig krem. Valget falt på Body Shop med joboba, den i krukke.

Etter det har dette har jeg bare kjøpt den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...