Brommservice Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Du gikk dine egne veier Du tenkte en ting og sa noe annet Du fortalte aldri dine innerste tanker Vi hadde det ikke lett i 6. klasse Vi fryktet læreren over alle lærere Vi kunne ikke skille oss ut noen av oss Du lot skole være skole Du lot livet være andres liv Du forlot denne verden så altfor tidlig I en annen tid ville du vært en rik mann nå I en svunnen tid ville du vært brent på bålet I den tid du levde vil du bli husket som en god venn Jeg har hatt deg som venn hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 17. mai 2003 #2 Del Skrevet 17. mai 2003 Han satte sikkert pris på å ha en venn som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #3 Del Skrevet 21. mai 2003 Når jeg leste til Odd Rune, så tenkte jeg på en som omkom i bilulykke for ca 2 år siden. Det er jo ikke han (tror jeg), men det føltes så rart å lese det. Jeg føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå