Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Ja dette er jo en fortsettelse av tråden" sammen med en kosovo albaner?" håper ikke denne tråden blir stengt da. Jeg vet jo hva jeg bør gjøre, skrev en melding til ham der jeg skrev at du gir meg ingen oppmerksomhet nesten, er lei av å lure på om du elsker meg, så dette orker jeg ikke mer.ta en av de andre jentene du har kontakt med, og bli sammen med en av dem, eller gift deg med en av dem.Puh ferdig, nå har jeg dumpa han tenkte jeg, og regnet med å ikke få noe svar. Han skrev jammen tilbake og skrev at han elsket meg, og at han ringer meg en dag.Ihelv... tenkte jeg, hvorfor kan han ikke ta noen andre? at han gidder å holde på slik tenkte jeg.Ok, skrev dumme meg, det er greit..og nå sitter jeg i fella igjen.Men jeg skal ikke ta noe mer kontakt med ham, eller kalle han for Min... elskling osv.Bedre å la det dø ut fra min side, og håpe han finner seg en ny dame.Vet ikke min arme råd nå, jeg er jo helt avlhengig av ham, jeg er så svak, det irriterer meg, kan noen få litt fornuft i meg? please?
Gjest Erik Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Ja dette er jo en fortsettelse av tråden" sammen med en kosovo albaner?" håper ikke denne tråden blir stengt da. Jeg vet jo hva jeg bør gjøre, skrev en melding til ham der jeg skrev at du gir meg ingen oppmerksomhet nesten, er lei av å lure på om du elsker meg, så dette orker jeg ikke mer.ta en av de andre jentene du har kontakt med, og bli sammen med en av dem, eller gift deg med en av dem.Puh ferdig, nå har jeg dumpa han tenkte jeg, og regnet med å ikke få noe svar. Han skrev jammen tilbake og skrev at han elsket meg, og at han ringer meg en dag.Ihelv... tenkte jeg, hvorfor kan han ikke ta noen andre? at han gidder å holde på slik tenkte jeg.Ok, skrev dumme meg, det er greit..og nå sitter jeg i fella igjen.Men jeg skal ikke ta noe mer kontakt med ham, eller kalle han for Min... elskling osv.Bedre å la det dø ut fra min side, og håpe han finner seg en ny dame.Vet ikke min arme råd nå, jeg er jo helt avlhengig av ham, jeg er så svak, det irriterer meg, kan noen få litt fornuft i meg? please? Den fornuften må man skape selv, ingen som kan gi deg fornuft. Du vet godt hva du må gjøre, så bare gjør det. Ingen flere idiotiske unnskyldninger.
Lissi Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Ja dette er jo en fortsettelse av tråden" sammen med en kosovo albaner?" håper ikke denne tråden blir stengt da. Jeg vet jo hva jeg bør gjøre, skrev en melding til ham der jeg skrev at du gir meg ingen oppmerksomhet nesten, er lei av å lure på om du elsker meg, så dette orker jeg ikke mer.ta en av de andre jentene du har kontakt med, og bli sammen med en av dem, eller gift deg med en av dem.Puh ferdig, nå har jeg dumpa han tenkte jeg, og regnet med å ikke få noe svar. Han skrev jammen tilbake og skrev at han elsket meg, og at han ringer meg en dag.Ihelv... tenkte jeg, hvorfor kan han ikke ta noen andre? at han gidder å holde på slik tenkte jeg.Ok, skrev dumme meg, det er greit..og nå sitter jeg i fella igjen.Men jeg skal ikke ta noe mer kontakt med ham, eller kalle han for Min... elskling osv.Bedre å la det dø ut fra min side, og håpe han finner seg en ny dame.Vet ikke min arme råd nå, jeg er jo helt avlhengig av ham, jeg er så svak, det irriterer meg, kan noen få litt fornuft i meg? please? Bytt nummer, få hemmelig!! Gå videre med livet ditt.
Gjest opp til deg Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Vi kan gi deg råd til vi blir blå i fjeset uten at det vil hjelpe det grann. For innerst inne vet du innmari godt hva som skal til for å bli kvitt mannen, det er kun deg det hele står på nå. Men jeg kan godt gi noen råd likevel: - ikke svar på meldinger fra han - ikke ta telefonen når han ringer - ikke avtal møter med han Husk, det er du som eier telefonen din og som har styringen over hva du ønsker å motta av henvendelser.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 hemmelig nummer? han vet hva jeg heter og hvor jeg bor da.... tror ikke han vil forfølge meg, men hvem vet...trodde han hadde gått lei av meg for lengst. Idiotiske unnskyldninger sier du? har du aldri elsket noen du? det er innmari hardt å gå fra noen... hadde det vært enkelt hadde jeg hatt null problemer. Nei jeg får bare la være å ta kontakt, og håpe at mine følelser dør ut, og la være å møte ham, da vil det nok hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 ok,ok jeg vil gjøre det når mine følelser har dødd ut, akkurat nå er jeg bare innmari redd for meg selv i fremtiden, hva vil skje da, kanskje han begynner å true meg med forskjellige ting for å møte ham, jeg aner ikke, kanskje helvete venter rundt svingen, jeg er egentlig livredd, men jeg må jo bare tro at den dagen jeg er sterk nok til å la være å svare ham,at han glemmer meg, men hvem vet liksom, jeg aner ikke hva denne mannen er i stand til, han er ikke helt god.Det jeg stusset litt på, er at første kvelden jeg møtte ham, sto han og ventet på meg utenfor utestedet vi var på, og fulgte etter meg.Nei , nei , nei sa jeg ikke gå etter meg, men han gikk sammen med meg, jeg sa det flere ganger.Han hoppet inni samme taxi som meg også, enda jeg sa: nei ikke gjør det, jeg var litt full, og hadde ikke helt full kontroll på meg selv.
Luckyme Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 I mine øyne virker det ut som at du faktisk liker denne katt og mus leken, og du virker ikke helt til å skjønne ditt eget beste.. Ta deg sammen og prøv å ta til deg alle gode råd du har fått tidligere! Hadde du virkelig forstått hva dette kan ødelegge for deg bør du kutte ut omgående!
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 ja, men jeg klarer meg ikke uten ham, jeg klarer ikke, jeg prøver, men det går ikke, jeg klarer ikke tanken på aldri å få se ham mer, da vil jeg heller dø. Jeg er ikke meg selv for tiden, er for tiden oppi en depresjon, og sliter kjempemye. Nei, jeg må bare tenke at jeg ikke skal ta kontakt mere, og ikke møte ham, da vil det nok gå bra.
Suzy Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 (endret) ja, men jeg klarer meg ikke uten ham, jeg klarer ikke, jeg prøver, men det går ikke, jeg klarer ikke tanken på aldri å få se ham mer, da vil jeg heller dø. Jeg er ikke meg selv for tiden, er for tiden oppi en depresjon, og sliter kjempemye. Nei, jeg må bare tenke at jeg ikke skal ta kontakt mere, og ikke møte ham, da vil det nok gå bra. Kan du ikke leve uten, så vær sammen med ham da. Ønsker du deg bort så gjør det som må til - det er ingen som sier det er enkelt, men du må ta konsekvensene av egne valg og ikke tro at du kan presse andre til å avgjøre for deg. Grow up. Edit skrivefeil Endret 26. mai 2008 av Suzy
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 ok, jeg skal møte ham noen få ganger til, bare for å se om han forbedrer seg, eller forandrer seg, det kan jo hende, hvem vet. Jeg vet at kulturforskjeller kan skape problemer, det vet jeg, dessuten er det små ting jeg tenker på som: han røyker i8nne hos seg selv, mye, jeg vil ikke vokse opp i et hjem der det røykes inne, han ser kun albansk tv, ikke norsk, det er jo ikke så stort problem da men...og så var det det med barn da.... kan de være kristne, jeg vil være det, godtar han det , mye jeg må spørre om, aner ikke hva han mener om dette, HAN ER voldelig og dominerende, det trekker veldig ned, alt er jo bare negativt, men likevel, ja jeg må tenke mere negativt om ham, det hjelper.
Pokahonta Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 ok, jeg skal møte ham noen få ganger til, bare for å se om han forbedrer seg, eller forandrer seg, det kan jo hende, hvem vet. Jeg vet at kulturforskjeller kan skape problemer, det vet jeg, dessuten er det små ting jeg tenker på som: han røyker i8nne hos seg selv, mye, jeg vil ikke vokse opp i et hjem der det røykes inne, han ser kun albansk tv, ikke norsk, det er jo ikke så stort problem da men...og så var det det med barn da.... kan de være kristne, jeg vil være det, godtar han det , mye jeg må spørre om, aner ikke hva han mener om dette, HAN ER voldelig og dominerende, det trekker veldig ned, alt er jo bare negativt, men likevel, ja jeg må tenke mere negativt om ham, det hjelper. Du har fått tusen råd.. sier at du må ha hjelp til å bli kvitt han... også sier du at du VIL møte han for å se om en VOLDELIG OG DOMINERENDE mann har forberedt seg. Wake up and smell the sunshine!!! Det kommer aldri til å skje.. Det vet vi alle.. Men gå til han, får noen slag til på trynet... også spør du oss om råd når du er klar til å ta imot og når du ønsker å lytte... Du trenger ikke tenke mere negativt om han, det har du mere enn nok av! Tenk heller litt positivt om deg selv og dine drømmer i livet! Før det, tror jeg folk her inne er uttømt for gode råd.. Beklager.
absinthia Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 ja, men jeg klarer meg ikke uten ham, jeg klarer ikke, jeg prøver, men det går ikke, jeg klarer ikke tanken på aldri å få se ham mer, da vil jeg heller dø. Jeg er ikke meg selv for tiden, er for tiden oppi en depresjon, og sliter kjempemye. Nei, jeg må bare tenke at jeg ikke skal ta kontakt mere, og ikke møte ham, da vil det nok gå bra. Du klarte deg jo før du traff ham, så jeg ser ingen grunn til at du ikke skulle klare deg uten ham nå. Finn heller på andre ting enn å tenke på ham, for han har tydeligvis ikke noen god innvirkning på deg og fortjener ikke at du bruker så mye energi på ham.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #13 Skrevet 26. mai 2008 Trådstarter, du vet innerst inne hva du må gjøre. Du må gå fra han! Voldelige, dominerende menn forandrer seg ikke. Men det nekter du vist å innse? Den dagen du havner på sykehus med livstruende skader som denne fantastiske mannen har pådratt deg, vil du forstå alvoret da? Vil du virkelig kaste bort det ene livet du har på en som gjør deg vondt? Du kan virkelig ikke ha spesielt god selvtillit... Kanskje du ønsker å ødelegge for deg selv, og at ditt forhold med denne mannen er en form for selvskading? Jeg anbefaller at du begynner å gå til en psykolog, slik at du får hjelp til å se verden på en litt mer realistisk måte. Det er bedre (og mindre farlig) å leve alene, enn det er å leve med en voldelig drittsekk. Den eneste her som tror på at han elsker deg, er nok deg selv. For oss andre, som ser dette objektivt, er det ingen tvil om at han lyver når han sier han elsker deg. Vold, dominering og leking med følelsene til partneren, er ikke forenelig med et kjærlig forhold. Dessuten: Du kan bare glemme å bli kvitt depresjonen når du omgås menn som dette. De bryter deg ned og sørger for å holde deg nede, slik at de kan behandle deg som den underdanige bitchen de mener du er. Som de andre her har sagt: Voks opp!
Gjest Gjest-M- Skrevet 26. mai 2008 #14 Skrevet 26. mai 2008 Hvorfor ber du om råd når du ikke vil følge de rådene uansett? Trenger du oppmerksomhet fra forumet? Det er jo ingen vits i å be om råd, når du ikke gidder høre på dem. Alle sier kom deg unna.....du svarer at det er så vanskelig. Javel, så er det det da. Hold deg til han, da. Du vet hva du går til i dette forholdet. Du ber om bråk. Og da nytter det lite å klage etterpå, når han har brutt deg helt ned. Ellers er jeg enig med svaret du fikk tidligere her, at du liker denne katt og mus leken.
gompen Skrevet 26. mai 2008 #15 Skrevet 26. mai 2008 ok, jeg skal møte ham noen få ganger til, bare for å se om han forbedrer seg, eller forandrer seg, det kan jo hende, hvem vet. Jeg vet at kulturforskjeller kan skape problemer, det vet jeg, dessuten er det små ting jeg tenker på som: han røyker i8nne hos seg selv, mye, jeg vil ikke vokse opp i et hjem der det røykes inne, han ser kun albansk tv, ikke norsk, det er jo ikke så stort problem da men...og så var det det med barn da.... kan de være kristne, jeg vil være det, godtar han det , mye jeg må spørre om, aner ikke hva han mener om dette, HAN ER voldelig og dominerende, det trekker veldig ned, alt er jo bare negativt, men likevel, ja jeg må tenke mere negativt om ham, det hjelper. Så du er mer bekymret for skader av at det røykes inne, enn skader man får av en veldig dominerende og voldelig mann? Noenganger fatter jeg ikke hvordan folk tenker... Bruk hodet, ikke følelsene i denne saken.
Gjest Glad i reiser Skrevet 26. mai 2008 #16 Skrevet 26. mai 2008 Veit du hva trådstarter, dette begynner å bli tragisk! ALLE inne på dette forumet har rådet deg til å gå fra denne mannen! Og gang på gang på gang finner du på unnskyldninger. Misforstå meg rett, jeg føler med deg, men kan du ikke for h...... la deg styre av fornuften din og blokke ut de følelsene du har? For din egen del! Du kan da ikke finne på å tenke på å få barn med denne mannen, han kommer helt sikkert til å banke deg og ganske sikkert ungene! Du sier han er dominerende, og det kan resultere i at du kommer til å leve i et fengsel i ditt eget hus fordi han skal ha kontroll på deg! Hadde det ikke vært bedre å hatt en ikke voldelig og ikke dominerede mann som du kunne kost deg med ikke "vært redd for at helvete er rundt neste sving"? Du sier du elsker han, hvor lenge har du kjent han? Og hvordan i alle dager går det ann å elske en som er voldelig mot deg?? Han elsker tydeligvis ikke deg uansett hva du måtte innbille deg! Gå til psykolog, prat med en proffesjonel som kanskje kan få bedre ting i skallen din enn du har nå. Du sier du er deprimert, kanskje kan psykologen gi deg noen medisiner så du kommer på beina igjen og innser hvordan denne mannen egentlig er slik at du kommer deg unna han. Kan du være så inderlig snill å tenke over alle rådene du fikk? Og du, forresten, hvordan tror du foreldrene dine kommer til å få det hvis du velger denne mannen. De kommer til å være konstant redd for at han skal slå deg helseløs og kan aldri få ro i seg hvis du er sammen med han. Det samme gjelder andre slekninger og venner, du har jo selv fått en venninne bort fra en voldelig mann, og det gjorde du for at du ikke ville at hun skulle bli såret. Tent på deg seg som den venninnen, du vil heller ikke bli såret så kom deg bort fra han! Har du snakket med denne venninnen din om dette? Kanskje hun også kan hjelpe deg bort slik du hjalp henne bort!
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #17 Skrevet 26. mai 2008 Veit du hva trådstarter, dette begynner å bli tragisk! ALLE inne på dette forumet har rådet deg til å gå fra denne mannen! Og gang på gang på gang finner du på unnskyldninger. Misforstå meg rett, jeg føler med deg, men kan du ikke for h...... la deg styre av fornuften din og blokke ut de følelsene du har? For din egen del! Du kan da ikke finne på å tenke på å få barn med denne mannen, han kommer helt sikkert til å banke deg og ganske sikkert ungene! Du sier han er dominerende, og det kan resultere i at du kommer til å leve i et fengsel i ditt eget hus fordi han skal ha kontroll på deg! Hadde det ikke vært bedre å hatt en ikke voldelig og ikke dominerede mann som du kunne kost deg med ikke "vært redd for at helvete er rundt neste sving"? Du sier du elsker han, hvor lenge har du kjent han? Og hvordan i alle dager går det ann å elske en som er voldelig mot deg?? Han elsker tydeligvis ikke deg uansett hva du måtte innbille deg! Gå til psykolog, prat med en proffesjonel som kanskje kan få bedre ting i skallen din enn du har nå. Du sier du er deprimert, kanskje kan psykologen gi deg noen medisiner så du kommer på beina igjen og innser hvordan denne mannen egentlig er slik at du kommer deg unna han. Kan du være så inderlig snill å tenke over alle rådene du fikk? Og du, forresten, hvordan tror du foreldrene dine kommer til å få det hvis du velger denne mannen. De kommer til å være konstant redd for at han skal slå deg helseløs og kan aldri få ro i seg hvis du er sammen med han. Det samme gjelder andre slekninger og venner, du har jo selv fått en venninne bort fra en voldelig mann, og det gjorde du for at du ikke ville at hun skulle bli såret. Tent på deg seg som den venninnen, du vil heller ikke bli såret så kom deg bort fra han! Har du snakket med denne venninnen din om dette? Kanskje hun også kan hjelpe deg bort slik du hjalp henne bort! Gammel vane er vond å vende. Tror ikke du hadde falt for han en gang til, om du visst hvordan han er. Det er vondt og vanskelig nå, men tenk på fremtiden hvordan du vil den skal være. Kanskje er ikke hans kvaliteter det du vil ha.
Gjest Gjest88 Skrevet 27. mai 2008 #18 Skrevet 27. mai 2008 ok, jeg skal møte ham noen få ganger til, bare for å se om han forbedrer seg, eller forandrer seg, det kan jo hende, hvem vet. Jeg vet at kulturforskjeller kan skape problemer, det vet jeg, dessuten er det små ting jeg tenker på som: han røyker i8nne hos seg selv, mye, jeg vil ikke vokse opp i et hjem der det røykes inne, han ser kun albansk tv, ikke norsk, det er jo ikke så stort problem da men...og så var det det med barn da.... kan de være kristne, jeg vil være det, godtar han det , mye jeg må spørre om, aner ikke hva han mener om dette, HAN ER voldelig og dominerende, det trekker veldig ned, alt er jo bare negativt, men likevel, ja jeg må tenke mere negativt om ham, det hjelper. Du sier det selv; voks opp, jente!!!
Gjest opp til deg Skrevet 27. mai 2008 #19 Skrevet 27. mai 2008 Vi kan gi deg råd til vi blir blå i fjeset uten at det vil hjelpe det grann. For innerst inne vet du innmari godt hva som skal til for å bli kvitt mannen, det er kun deg det hele står på nå. Men jeg kan godt gi noen råd likevel: - ikke svar på meldinger fra han - ikke ta telefonen når han ringer - ikke avtal møter med han Husk, det er du som eier telefonen din og som har styringen over hva du ønsker å motta av henvendelser. Og det ser ut til at jeg fikk rett, ingen hensikt med gode råd for du ønsker ikke å følge noen likevel. Lykke til.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 27. mai 2008 #20 Skrevet 27. mai 2008 hemmelig nummer? han vet hva jeg heter og hvor jeg bor da.... tror ikke han vil forfølge meg, men hvem vet...trodde han hadde gått lei av meg for lengst. Idiotiske unnskyldninger sier du? har du aldri elsket noen du? det er innmari hardt å gå fra noen... hadde det vært enkelt hadde jeg hatt null problemer. Nei jeg får bare la være å ta kontakt, og håpe at mine følelser dør ut, og la være å møte ham, da vil det nok hjelpe. Ingen som har sagt det er enkelt. Akkyrat mitt poeng er at vi ikke alltid kan ta den enkleste løsningen der og da. Ettersom den i det lange løp ville være den vanskeligste. Du må stå opp for deg selv og ta et vanskelig valg, ikke vims fram og tilbake. Bare gjør det, uansett hvor vanskelig det er. Du har rett og slett ikke noe valg, om du ikke ønsker å ødelegge livet dit. Det er ikke for sent, men det er 100% opp til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå