Gå til innhold

CeNedras dagbok ting


CeNedra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm. tatt i betrakning at jeg ikke har vært der, ikke helt hvor det er og ikke skal dit med det første fordi det koster jo like mye å fly dit som til syden,

så vet jeg nok ikke stort mye om Tromsø's uteliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er sjuk. synd på meg. det vil si. har en hvilkedag fordi jeg følte meg skikkelig syk i dag morges med hosting og auau i halsen og veldig slapp. men nå er jeg blitt mye bedre. så nå skal jeg dusje og kle på meg noe annet enn pysjen, rydde litt, lese skoleting og deretter komme meg på et jobbmøte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu er jeg her.

Har gjort fint lite i dag. Usj så lite jeg har gjort. Mon Lure på om jeg skal levere inn en skriftlig klage på meg selv. Så lite har jeg gjort. Ikke lest skolearbeid, ikke vasket klær, ikke vært på skolen. Ikke ryddet skrivepulten som flyter over. ingenting. nada. nix. null.

Javel. Noe har jeg gjort. Vært syk, sovet, lest mail, Sett tre episoder av simpsons, blitt masert av sambo fordi det er synd på sjukingen meg. sett bittelitt av gilmore girls. sett will and grace. spilt backpacker 3 etter å ha fått lånt den. lest litt mer mail. UFF UFF. så mye tv og så mye avslapping.

Mon tro hva jeg skal skrive i den skriftlige klagen, og hvem jeg skal sende den til. Skal jeg sende den til mine foreldre mon tro. Eller muligens noen dårlige lærere, eller til folkehøyskolen jeg gikk på. Eller til meg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh

skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

:o :o :o :o :o

*gjemme seg under bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*titte frem fra under bordet*

skumle care...

og nå også hoppende sauer?????

AAAAAAH,

dagboken min må være hjemsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...