CeNedra Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #361 Del Skrevet 28. oktober 2003 tra la la la, tra la la, la la la. !!!!!!!!!!! Ordne i stand til Spaghetti og Utropstegn-saus fest i kveld_____________ !! !!!! ________________ ______________________ !!! oi det ble visst litt søl her og der. pyttsan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. oktober 2003 #362 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du er rar du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #363 Del Skrevet 28. oktober 2003 *se på all spaghettien med utropstegnsaus og kommavin som står på bordet* Her steller jeg istand spaghetti og utropsfest, så kommer ingen... *snufs* *slurpe i seg spaghetti* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. oktober 2003 #364 Del Skrevet 28. oktober 2003 Også så pen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #365 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg pen??! Så snillt sagt, særlig av deg som er litt vel... hva skal man si... spesiell på skjønnhetsområde for å si det hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #366 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har laget ny nettside, så tenkte å ha avataren i samme stil. skriv gjerne hallo på message delen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2003 #367 Del Skrevet 28. oktober 2003 Var egentlig på vei for å finne puten og bysselalle, men etter en titt på den nye nettsiden din, vet jeg ikke om jeg kan lukke øynene riktig enda....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. oktober 2003 #368 Del Skrevet 28. oktober 2003 Holdt på å sette all spaghettien i vrangstrupen da jeg entret nettsiden din. Nå har jeg havnet i en slags hypnose, og jeg tror det er en stund før jeg kommer ut av det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 29. oktober 2003 #369 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei min venn, beklager at jeg ifarten glemte deg. Skal ikke gjenta seg. *legger anafugga over knærene og gir henne en skikkelig spanking - naughty girl!* :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #370 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det er en del av min store masterplan. Jeg skal hypnotisere verdens befolkning til å være mine spaghettilagende og hoppetau-hoppende slaver. Mie og Alpha dere er de første! Og Anafugia, enda hvor spennende det er å se deg bli spanket, begynner jeg å lure på hvordan i all verden du klarer å spanke deg selv........ skummelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 29. oktober 2003 #371 Del Skrevet 29. oktober 2003 :o Hm, tror ikke jeg tørr å sjekke nettsiden din hvis det er på den måten... :-? *gulp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 29. oktober 2003 #372 Del Skrevet 29. oktober 2003 Okay, jeg dristet meg til å gjøre det ! Var jo ikke så skummlet allikevel, hihi Føler meg ikke hypnotisert vaffal... Men du ? Ha en fortreffelig dag da !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #373 Del Skrevet 29. oktober 2003 takk takk takk takk :D :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. oktober 2003 #374 Del Skrevet 29. oktober 2003 Gratulerer sååå masse med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. oktober 2003 #375 Del Skrevet 29. oktober 2003 Gratulerer med dagen og beklager at gratulasjonen kommer litt for sent... Skrudde ned skjermoppløsningen min og entret hypnosesiden en gang til, og vips...: Hypnosen ble reversert. Min vanlige skjermoppløsning gjorde at det ble massevis av lilla flekker som bare kom hoppende mot meg når jeg stirret på de... :o Men nå var de i mindretall og sto helt stille og smilte mot meg i stedet. Så du kan bare glemme det slaveriet. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. oktober 2003 #376 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja, ja. Blir du stort eldre nå, ja, så vet ikke jeg. Gratulerer med dagen i alle fall. God bless America - and no place else. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #377 Del Skrevet 30. oktober 2003 Lea og @lpha og LadyH takk takk:) Så koselig med bursdahilsen!! Eg vart heilt raurt, eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #378 Del Skrevet 30. oktober 2003 Åja, GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #379 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hyggelig Runa! Dagen var i går, men kjempekos med bursdagshilsen uansett altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. oktober 2003 #380 Del Skrevet 30. oktober 2003 Gratulere med overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå