Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2003 #341 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei på deg! Takk for praten :D Håper du får en flott helg, med masse godis! Klem, Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. oktober 2003 #342 Del Skrevet 17. oktober 2003 God helg, Cenedra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #343 Del Skrevet 17. oktober 2003 KOselig med god helgeønskninger.. dessverre jobber jeg hver fredag,lørdag og mandag. Så har liksom ikke helgefølelsen helt liksom. :o Nå skal jeg spille bilspill med sambo. heia meg (han tror han vinner..... ) og hurra for x-box Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. oktober 2003 #344 Del Skrevet 17. oktober 2003 Lenge siden jeg har vært innom her nå. Si meg; har du ommøblert? Det er noe som er annerledes her i vaffal! Ha en fin jobbehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2003 #345 Del Skrevet 17. oktober 2003 Si meg; har du ommøblert? Det er noe som er annerledes her i vaffal! CeNedra har byttet til den kuleste avatar ever! Ingen over - ingen ved siden! Ha en flott helg, til tross for jobbing! Klem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. oktober 2003 #346 Del Skrevet 18. oktober 2003 CeNedra har byttet til den kuleste avatar ever! :D Det er jeg faktisk helt enig i :D Jobber du i helgen? Kos deg sombest du kan da *Embla skal ut og kjøpe seg lørdagsgodt nå* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #347 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hurra for Lea, Mie og Embla:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2003 #348 Del Skrevet 19. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. oktober 2003 #349 Del Skrevet 20. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. oktober 2003 #350 Del Skrevet 20. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #351 Del Skrevet 27. oktober 2003 jeg er egentlig her. har vært borte litt. ikke noe koselig borte. men borte. nå er jeg melankolsk. er lov til det iblant. iblant ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #352 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei på deg! Var innom hjemmesiden din i kveld. La igjen en liten hilsen og greier. Ikke verst assa! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #353 Del Skrevet 28. oktober 2003 hurra for Runa leng sia sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. oktober 2003 #354 Del Skrevet 28. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #355 Del Skrevet 28. oktober 2003 hurra for blomsten! takker care i dag skulle jeg stå opp tidlig. men jeg sto opp klokken 10:10. presis. og det var ikke tidlig. 0900 hadde enda vært noe. eller enda bedre 0850. men det klarer jeg ikke. planen var å stå opp 0630, så jeg kunne ta bussen til forelesning, men da klokken ringte var jeg i ørsken, og med en kjæreste som holder kjempegodt rundt meg ved minste tegn til vekkerklokke klarte jeg ikke slippe unna. spesielt siden det er kaldt. siden jeg var sinnsykt trøtt. og siden jeg elsker å sove. å drømme. å ligge i armene til kjærsten. ikke minst. hadde det vært opp til meg hadde jeg sovet hele døgnet rundt. .... eller ikke..... det er vel mest gøy når det er begrenset. hadde ikke vært så sinnsykt godt med spaghetti om en spiste det hver dag.. og jeg snakker av erfaring her. jaja, får vel få gjort noe fornuftig i dag også. super-trøtte-spaghetti-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. oktober 2003 #356 Del Skrevet 28. oktober 2003 ok da *tar tilbake alle tegnene mine* (du glemte utropstegnene da ) Jeg elsker også å sove/drømme... Gleder meg til å legge meg Klem fra en annen trøtt spagtti jente :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #357 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg trengte utropstegnene. Jeg samler på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. oktober 2003 #358 Del Skrevet 28. oktober 2003 Å, skjønner jeg smaler ikke på de lenger så du kan få resten av mine: Her *tar de ut av en stor bærepose* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sånn, det ble litt hulter til bulter (!!) men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. oktober 2003 #359 Del Skrevet 28. oktober 2003 Utropstegn er fine de !!!!!!! Hvor mange forskjellige arter har du nå da ? Klem til spagettitrøtte deg._______________________________________ __________________ __________________ __________________ __________________ La igjen noen spagettier her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #360 Del Skrevet 28. oktober 2003 takk for mange utropstegn Embla. og Hilde: Takk for spaghettien. Nå kan jeg lage spaghetti i utropstegnsaus i kveld. hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå