Gjest care Skrevet 3. november 2003 #401 Del Skrevet 3. november 2003 Kan du noe om Tromsøs cafeliv? Jeg skulle gjerne ha en oppdatering :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 3. november 2003 Forfatter #402 Del Skrevet 3. november 2003 Hmm. tatt i betrakning at jeg ikke har vært der, ikke helt hvor det er og ikke skal dit med det første fordi det koster jo like mye å fly dit som til syden, så vet jeg nok ikke stort mye om Tromsø's uteliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. november 2003 #403 Del Skrevet 4. november 2003 Fiiiiiiin avatar ! Tirsdagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 4. november 2003 Forfatter #404 Del Skrevet 4. november 2003 takketakk HildeKS:)' nå skal jeg gå på skolen. flinke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 4. november 2003 #405 Del Skrevet 4. november 2003 HEINTZ KETCHUP ER DEN ENESTE SOM SMAKER... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. november 2003 #406 Del Skrevet 5. november 2003 *sniff sniff* neei, det lukter ketchup her enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 5. november 2003 Forfatter #407 Del Skrevet 5. november 2003 Hei!!! jeg har jo vaskt!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 5. november 2003 Forfatter #408 Del Skrevet 5. november 2003 jeg er sjuk. synd på meg. det vil si. har en hvilkedag fordi jeg følte meg skikkelig syk i dag morges med hosting og auau i halsen og veldig slapp. men nå er jeg blitt mye bedre. så nå skal jeg dusje og kle på meg noe annet enn pysjen, rydde litt, lese skoleting og deretter komme meg på et jobbmøte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2003 #409 Del Skrevet 5. november 2003 Sender over en *stakkarsdegsomersykklem,oghåperdublirsuperduperfortmyebedre* ! Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 5. november 2003 Forfatter #410 Del Skrevet 5. november 2003 oioioioioi, det virket nok fordi nå er jeg litt mye bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2003 #411 Del Skrevet 5. november 2003 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 5. november 2003 Forfatter #412 Del Skrevet 5. november 2003 Nu er jeg her. Har gjort fint lite i dag. Usj så lite jeg har gjort. Mon Lure på om jeg skal levere inn en skriftlig klage på meg selv. Så lite har jeg gjort. Ikke lest skolearbeid, ikke vasket klær, ikke vært på skolen. Ikke ryddet skrivepulten som flyter over. ingenting. nada. nix. null. Javel. Noe har jeg gjort. Vært syk, sovet, lest mail, Sett tre episoder av simpsons, blitt masert av sambo fordi det er synd på sjukingen meg. sett bittelitt av gilmore girls. sett will and grace. spilt backpacker 3 etter å ha fått lånt den. lest litt mer mail. UFF UFF. så mye tv og så mye avslapping. Mon tro hva jeg skal skrive i den skriftlige klagen, og hvem jeg skal sende den til. Skal jeg sende den til mine foreldre mon tro. Eller muligens noen dårlige lærere, eller til folkehøyskolen jeg gikk på. Eller til meg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. november 2003 #413 Del Skrevet 6. november 2003 tja, dette er noe å tenke over ---ha en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 6. november 2003 Forfatter #414 Del Skrevet 6. november 2003 aaaaaaaaaaaaaaaaaah :o :o :o :o :o :o skummelt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 7. november 2003 Forfatter #415 Del Skrevet 7. november 2003 det er så kaldt. jeg fryser sånn. *hutre* *hutre* den som kunne vært under den varme dynen hele dagen........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. november 2003 #416 Del Skrevet 7. november 2003 Kryp under dyna du, det er deilig. Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 7. november 2003 Forfatter #417 Del Skrevet 7. november 2003 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik :o :o :o :o :o *gjemme seg under bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. november 2003 #418 Del Skrevet 7. november 2003 Hva skjer? Bed Bugs? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 7. november 2003 Forfatter #419 Del Skrevet 7. november 2003 *titte frem fra under bordet* skumle care... og nå også hoppende sauer????? AAAAAAH, dagboken min må være hjemsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2003 #420 Del Skrevet 7. november 2003 Her kommer sterke Mie <----------------------------- for å passe på deg! Ikke vær redd, jeg er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå