Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #321 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei hei! Pause? Bli ikke borte for lenge da! Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #322 Del Skrevet 8. oktober 2003 Oppdatering: Late lille meg er for travel jobb og studier og venner og gruppearbeid og prosjekter og ditt og datt og vips jeg har blitt med på altfor mange ting i høst. Og enda verre vips jeg må stå opp tidlig hver en dag. og ikke tid til KG iallefall.. sukk... så tror det blir en lang pause. trist, men det finnes verre ting. Arnie er blitt sjef i California feks. Akk Akk og Kvakk kvakk fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #323 Del Skrevet 12. oktober 2003 d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #324 Del Skrevet 12. oktober 2003 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #325 Del Skrevet 13. oktober 2003 Sånn. kanskje jeg ikke har pause allikeevel.. I dag sto jeg opp sent. usj fy til meg og fy til den deilige varme senga og fy til det ekle kalde gulvet og fy til vekkerklokka mi som ikke roper høyt nok. mest fy til meg selv da vil jeg tro.men det er godt med unnskyldninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #326 Del Skrevet 13. oktober 2003 godnatta alle sammen. tenkte jeg burde skrive en liste med ting jeg har lyst til å gjøre: Reise reise reise. Til Land som begynner på I. Feks Island. Irland og Italia. Og Praha, det er ikke et land, og heller begynner det ikke med en I, men innbiller meg at det er super dupert vakkert der. Skriver ikke landet fordi det alltid går skeis... Skrive skrive skrive. Skrive en bok. En barnebok. En voksenbok. En illustrert morsom voksen-barnebok eller en barne-voksen bok. Eller noe midt i mellom Lese lese lese. Lese alle bøkene jeg vil. Lese biografier til morsomme mennesker. Lese tegneserier. Lese Sandman på ny igjen. Hoppe hoppe hoppe. Hoppe tau, hoppe over ting, hoppe over steiner, hoppe over hus og hoppe over havet. men hva gjør jeg. jeg må lese samfunnsvitenskapelig metode. da har jeg lov til å si slemme ord altså. og det skal jeg. BAJS. og DOBBELTBAJS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #327 Del Skrevet 15. oktober 2003 Nå er det onsdag og jeg sitter altså her. spiser skinke og egg smørbrød og ser på skjermen. tenker på at jeg burde løpe til bussen om akkurat tyve minutt. Så hva da skal jeg fylle disse tyve minuttene med? Jeg kan hoppe tau, lese bok, lage tegnefilm i flash, lage ny nettside, vaske opp, henge opp klær, legge sammen klær, støvsuge, telle prikker i taket. spise en appelsin, presse appelsinen og lage juice av den, pakke sekken min. Men jeg tror jeg sitter her jeg. ser på skjermen og lurer på hva jeg skal finne på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. oktober 2003 #328 Del Skrevet 15. oktober 2003 Så vakker avatar du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #329 Del Skrevet 15. oktober 2003 naturlig skjønnhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. oktober 2003 #330 Del Skrevet 15. oktober 2003 Akkurat. Du holder deg godt. Det må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. oktober 2003 #331 Del Skrevet 15. oktober 2003 Så fælt du har det for tiden, da... Stå opp tidlig og likevel ikke ha tid til kg? :trøste: Står opp sent og har god tid til kg, jeg. Og, ja det var ment som ironi, hvis noen lurte på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. oktober 2003 #332 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hva er det du piper for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. oktober 2003 #333 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skinke og skinke fru blom....joda det er godt det, men hva skjedde med god gammaldags brunost.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. oktober 2003 #334 Del Skrevet 16. oktober 2003 pip pip? Skrive skrive skrive. Skrive en bok. En barnebok. En voksenbok. En illustrert morsom voksen-barnebok eller en barne-voksen bok. Eller noe midt i mellom Gjør det'a! Lese Sandman på ny igjen. Mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. oktober 2003 #335 Del Skrevet 16. oktober 2003 Piiiip. Skrive bok ? Go ahead ! Selv har jeg veldig sansen for barnebøker med morsomme og detaljerte illustrasjoner. Klem fra en som ikke har det så travelt akkurat nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #336 Del Skrevet 16. oktober 2003 hei alpha,lady heather,care, klips og Hilde K. Jeg piper for Livet,Kjærligheten og Lykken, OG takk for bok-oppmuntring, har skrevet et par ideer allerede; nå må jeg bare finne litt tid. stay tuned... neste gang... CeNedras leten etter tiden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2003 #337 Del Skrevet 16. oktober 2003 Forfatterspire? Kult! *lover å kjøpe boken* Gratttis med gullfiskdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. oktober 2003 #338 Del Skrevet 16. oktober 2003 Forstyrrer natteroen til CeNedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 17. oktober 2003 #339 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kanskje boken skal handle om noen som leter etter tiden ? Spennende dette, så du må gi beskjed om det blir noe. Kjøper gjerne. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #340 Del Skrevet 17. oktober 2003 handler ikke MOMO om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå