S85 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hvordan anbefales det egentlig å oppbevare leketøyet? Synes det er litt dårlig at f.eks. kondomeriet.no ikke har noen etuier, futeraler, vesker etc. Hva anbefaler dere?
Filur Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Vi har det i en skoeske under senga. Eller, ofte ligger det bare på nattbordet eller nedenfor senga, så rydder vi når vi får besøk.
Sarah_83 Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Sko eske her også- med et håndlke i. Ville ikke pakket det inn i plast i tilfelle det skule være noen bakerier igjen på de. Bakterier elsker slike miljøer og vips han du fått UVI eller sopp.
S85 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 Har de fra før av i ziplock poser og så oppi en liten veske, men er litt usikker på om det er bra for plastikken (eller hva nå enn leketøyet er lagd av), syns å huske at jeg leste ett eller annet et sted om at man ikke burde ha de i plast.
camilla* Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Eller, ofte ligger det bare på nattbordet eller nedenfor senga, så rydder vi når vi får besøk. Dere har ikke barn ennå skjønner jeg. Lettvint det da! Ligger i nattbordskapet. Tullet inn i hånkle og nedi en pose.
LovvLee Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 i skuffen ved senga. tar ut batteriet, noen ganger starter den av seg selv tror pappa fattet mistanke en gang han var på besøk, uff. dildospøkelse som er på ferde!
S85 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. mai 2008 Lurer mer på hva de er pakken inn i, enn hvor det ligger hen
Gjest StockDama Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Lurer mer på hva de er pakken inn i, enn hvor det ligger hen pakke inn? har da ikke bruk for slikt tøv =D
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 30. oktober 2008 #13 Skrevet 30. oktober 2008 Har funnet noen poser her som man kan oppbevare det i. Lek & Kos
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 i nattbordskoffen i en ekse me engler på
Vaarin Skrevet 30. oktober 2008 #15 Skrevet 30. oktober 2008 Vi har egen skuffe til outfits, sko og leketøy på soverommet. Legger det i plastposer for å unngå at analplugger o.l skal frøse bakterier over på vibratorene, men er også veldig nøye på å vaske alt med steriliseringsmiddel etter bruk. Favoritten min ligger selvsagt i nattbordsskuffen
Vaarin Skrevet 30. oktober 2008 #16 Skrevet 30. oktober 2008 Fressten.. Når jeg bodde hjemme hos foreldrene mine hadde jeg glidemiddel, vibrator og Cupidoblader i en liten koffert. Kun på grunn av uttrykket "å tenke koffert" såklart, men det fungerte fint det også
Kyllingwok Skrevet 30. oktober 2008 #17 Skrevet 30. oktober 2008 i skuffen ved senga. tar ut batteriet, noen ganger starter den av seg selv tror pappa fattet mistanke en gang han var på besøk, uff. dildospøkelse som er på ferde!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå