Dixie Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hei. Har en Jack Russel han på snart 6 år, har hatt han i snart 3 år. Problemet er at han røyter så sykt mye at jeg snart blir gal, og han røyter hver dag, hele året.. Det kan da ikke være normalt? Har prøvd div for, nå får han ett fra Royal Canin, men føler det ikke har vært så veldig stor forskjell i røytingen hans fra de forskjellige fortypene (Eller han var matt og død i pelsen i tilleg når han fikk Ekanuba). Har gitt Salmopet/lakseolje i en laaaaaaaaaang periode, prøvd å gi dobbel dose osv, (med det eneste resulat at hen ble tykk...) Har spurt vetrrinær, og han får b-vitamin sprøyte når han vaksinerers. Men ingen ting ser ut til å hjelpe. Når jeg fikk han var han ganske nervøs og redd og brukte halve dagen til å skjelve på. Det er han ikke lenger så... Vet snart ikke hva jeg skal gjøre, er pels over alt!!!
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Denne børsten skal visst være helt utrolig http://petandplay.com/produkter/hund/pelspleie_/furminator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå