Gå til innhold

Advarsel -Folkemuseets lokaler

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_heihei_*
Skrevet

Hei

Vi vil fortelle om vår erfaring av Norsk Folkemuseums Gjestestuer.

Lokalene er flotte, men det er verre med servicen fra selskapet som har maten. TG Selskapsmat.

Vi hadde bestemt oss for å ha vielsen og festen i gjestestuene. Da vi så på prisene for brylllupsakkene, dvs mat, vin etc, så vi at det ble ganske dyrt ift tilsvarende tilbud andre steder.

Min samboer tok en telefon og fortalte at det ble jo billigere å velge alt fra menyen selv og slik skape sin egen "pakke", enn "bryllupspakkene". Da ble den ansvarlige personen for cateringsselskapet vanskelig, sint og lite samarbeidsvillig, ville ikke opplyse om hvilkemengder vin de hadde regnet med og mye annet.

Da sambo sa at vi tenkte lage kaken selv, så fikk hun som svar at:

"Hvis dere tror det blir noe fint så.."

Det var han som hadde jobbet på continental og kunne dette...ikke vi.

Når han høflig ble spurt hvorfor prisen var som den var, og om de kunne komme med et bedre tilbud ble han mer og mer tverr. Til slutt datt det ut at:

"Vi skal jo selvfølgelig også tjene rått på dette"....

I samtalen presterte han å kalle min samboer for "lille venn"! :gjeiper: Han ble rett og slett nedlatende og oppfarende da han så at hun hadde rett angående prisene.

Vi fikk en så dårlig opplevelse av dette selskapet at vi måtte si nei til å holde bryllupet der.

Vi ønsker advare andre mot å bruke dette selskapet, enten hos Folkemuseet eller andre tilstelninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj... dæven, det hørtes ikke lovende ut!

Nå skal ikke jeg gifte meg (på en stund?!) men alltid gøy å lese om bryllupsforberedelsene til andre og få litt tips, så takk for advarselen :) De hørtes veldig useriøse ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...